Stałe uzupełnianie tenant mixu i wprowadzanie ciekawych, lubianych przez klientów marek to ważny element gwarantujący sukces centrum handlowego. Otwarcia nowych sklepów w centrum handlowym zawsze budzą…
Przeglądaj: Retail
Omnichannel to przyszłość handlu detalicznego, dlatego celem Grupy jest optymalizacja tego obszaru. Zamierzamy skrócić ścieżkę zakupu i zapewnić klientom integralność kanałów sprzedaży online i offline. W…
Segmentacja behawioralna klientów jest dla nas absolutnie kluczowa. Obecnie 70-80 proc. procesów zakupowych rozpoczyna się online, przede wszystkim w kanale mobile. W przypadku naszej branży strategia…
Marka Rituals Cosmetics startuje z letnią strefą w Cafe Podrygi, inspirowaną kolekcją The Ritual of Karma. Do końca lipca wszyscy chętni będą mogli skorzystać z szeregu…
Sieć SPAR uruchomiła 6 nowych sklepów na stacjach benzynowych – w Ostródzie (woj. warmińsko-mazurskie), Malborku, Starogardzie Gdańskim, Jabłowie, Żukowie (woj. pomorskie) oraz w miejscowości Michale (woj. kujawsko-pomorskie).…
Grupa VRG S.A., właściciel m.in. marek Vistula, Bytom, czy W.Kruk, opublikowała dokument, w którym przedstawiono strategię rozwoju na lata 2023 – 2025. Strategia zakłada wzrost wartości…
Grupa Enata Bread otworzyła pierwszą piekarnio-kawiarnię Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni w Łodzi. – To początek ekspansji. Widzimy w Łodzi potencjał na realizację kolejnych inwestycji -…
Galeria Północna przyciąga nie tylko popularne marki modowe i lifestylowe. Także świat sztuki interesuje się najmem w obiekcie. W centrum handlowym zadebiutowała niedawno prawdziwa galeria –…
W należącej do EPP i Echo Investment Galerii Młociny swój pierwszy sklep na Bielanach otworzył HalfPrice. Tym samym multibrand dołączył do pozostałych marek z Grupy CCC…
Sklep Maxi Zoo w warszawskim centrum handlowym Sadyba był jednym z pierwszych w Polsce. Niebawem zyska innowacyjne, zupełnie nowe oblicze i zostanie zaopatrzony w Meat Corner. …