Słabnąca dynamika sprzedaży detalicznej ma determinujący wpływ na kształtowanie polityki customer experience (CX), czyli budowania jak najlepszego doświadczenia zakupowego klientów. Dla managerów to czas wyzwań związanych…
Przeglądaj: Raporty i badania
W I półroczu br. największe na rynku formaty handlowe rdr. ograniczyły liczbę gazetek – o blisko 7 proc., ich stron – o ponad 4 proc., a…
Według najnowszych danych GUS w sierpniu 2023 r. w porównaniu z lipcem 2023 r. odnotowano wzrost wartości sprzedaży detalicznej przez Internet w cenach bieżących (o 6,2…
Dla ponad połowy Polaków największym wyzwaniem tej jesieni będą bieżące rachunki i opłaty – wynika z raportu „Polaków Portfel Własny: edukacja przyszłości” Santander Consumer Banku. Według…
Choć, jak wynika z najnowszego odczytu GUS, dynamika sprzedaży detalicznej spada kolejny miesiąc z rzędu, słabnąca konsumpcja zdaje się omijać jeden z segmentów e-handlu. Mowa o…
Według raportu „Preferencje zakupowe w Internecie”, który dla Allegro przygotowało SW Research, dla 45 proc. badanych cena produktu stała się bardziej istotnym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji…
Z przeprowadzonego badania wynika, że według 33 proc. polskich konsumentów branża modowa ma ogromny, negatywny wpływ na środowisko naturalne i dobrostan ludzi. Co więcej ~50 proc.…
Wyniki dotyczącego sektora magazynowego obserwowane w I połowie roku w Polsce odzwierciedlały kondycję rynku europejskiego. Całkowity popyt osiągnął łącznie 1,95 miliona mkw, z czego 73 proc.…
Prezesi największych spółek na świecie uważają sztuczną inteligencję (AI) za przełomową technologię, która w dużym stopniu będzie oddziaływać na wszystkie gałęzie gospodarki. AI wpłynie w istotny…
Przede wszystkim należy podkreślić, że inicjatywa ta powstała po to, aby opodatkować sprzedaż, która de facto powinna być zakwalifikowana jako prowadzenie działalności gospodarczej. Unijna Dyrektywa DAC7…