LANCERTO od lat promuje odpowiedzialne zakupy i inwestowanie w garderobę na lata. To dewizy, które wpisane są w DNA tej marki odzieży męskiej premium i towarzyszą…
Przeglądaj: Odpowiedzialny biznes
Z końcem października McDonald’s Polska przy współpracy z HAVI Logistic Polska zainwestował w trzy elektryczne samochody ciężarowe wraz z rozwiązaniem do ładowania marki Scania, które zasilą…
NEPI Rockcastle, właściciel 56 centrów handlowych w Europie, w tym 14 w Polsce i dołącza do kampanii „(Nie)widzialni” i rozpoczyna działania na rzecz osób z niewidzialnymi…
W ramach inicjatywy Netto 3.0, Netto przeprowadziło modernizację swoich sklepów, wprowadzając rozwiązania ekologiczne, a przy tym zwiększające komfort klientów podczas zakupów. Chodzi m.in. o wdrożenie zaawansowanego…
W okresie przedświątecznych przygotowań warto na chwilę zatrzymać się i pomyśleć o osobach potrzebujących. Z takiego założenia wychodzi sieć Kaufland, która każdego roku angażuje się w…
Konsumenci gotowi są płacić średnio o 12 proc. więcej za produkty, które spełniają kryteria zrównoważonego rozwoju, wynika z najnowszego badania firmy doradczej Bain & Company. Na…
Zielone ogrody na dachu Galerii Północnej przyciągnęły w 2023 roku rekordową liczbę odwiedzających. Tylko w sezonie od kwietnia do października unikalne w Warszawie miejsce odwiedziło ponad…
Co mogą mieć wspólnego wąsy z centrum handlowym? Więcej, niż może się początkowo wydawać, a wszystko za sprawą współpracy Westfield Mokotów i MediPark. Centrum handlowe wraz…
DACHSER wprowadza do Hamburga swoją zrównoważoną koncepcję bezemisyjnych dostaw DACHSER Emission-Free Delivery. Od sierpnia 2023 roku operator logistyczny rozpoczął dostawy bezemisyjne przesyłek nieschłodzonych do odbiorców znajdujących…
Wśród propozycji kolekcji świątecznej dostępnej w perfumeriach Sephora i na sephora.pl, znaleźć możemy unikalny produkt – nocną lamkę w kształcie tęczy, która nie tylko rozjaśni zimowe…