Gino Rossi, DeeZee oraz CCC to marki, które w ramach Grupy CCC dołączyły do programu “Sklepy Wolne Od Futer” (ang. Fur Free Retailer). Jej celem jest…
Przeglądaj: Odpowiedzialny biznes
Chcąc wesprzeć gospodarkę cyrkularną, Kaufland Polska rozszerza cele strategii REset Plastic, która odpowiada na wyzwania przyszłości. Sieć zamierza do końca 2025 roku wykorzystywać w plastikowych opakowaniach…
InPost nawiązał współpracę z Miastem Kraków w ramach programu „Green City”. Program wspiera rozwój polskich miast zgodnie z ideą „smart city”. Chodzi o oferowanie mieszkańcom nowoczesnych…
Spółka LPP, jako pierwsza polska firma, rozpoczęła współpracę z Canopy – organizacją, której celem jest rozwijanie wśród przedsiębiorców praktyk biznesowych na rzecz zrównoważonego korzystania z zasobów…
Kaufland Polska od 20 lat konsekwentnie realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, podejmując działania na rzecz m.in. ochrony środowiska czy wsparcia lokalnych społeczności. Sieć postanowiła udokumentować dotychczasowe osiągnięcia,…
Z początkiem roku, na terenie całej Unii Europejskiej (UE), w życie wszedł tzw. podatek plastikowy oraz przepisy ograniczające wprowadzanie na rynek jednorazowych produktów wykonanych z plastiku. …
W VIVO! Lublin od początku istnienia baczną uwagę zwraca się na prowadzenie odpowiedzialnego biznesu, z poszanowaniem interesu społecznego i ochrony środowiska. Ostatnio centrum wprowadziło nową strategię…
Żabka podsumowuje swoje działania w trosce o planetę. Eksperci szacują, że od pół wieku ludzkość żyje na „kredyt ekologiczny”. Ziemia ma ograniczoną zdolność do odnawiania zasobów,…
Grupa CCC przystąpiła do inicjatywy Organizacji Narodów Zjednoczonych Fashion Industry Charter for Climate Action. Tym samym spółka znalazła się w gronie globalnych liderów z branży. Chodzi o firmy, które zobowiązują się…
Wszystkie zamówienia online oferty marek LPP są już wolne od jednorazowego plastiku. W 2020 roku firma wyeliminowała łącznie 300 ton tego tworzywa. To jeden z elementów…