Autorska kawiarniana marka należąca do Lagardère Travel Retail w Polsce nawiązała współpracę z Too Good To Go – firmą wpływu społecznego działającą na rzecz ograniczania marnowania…
Przeglądaj: Odpowiedzialny biznes
Firma Auchan Polska podpisała umowy gwarantujące zaopatrzenie sklepów sieci w energię solarną o łącznym wolumenie blisko 139 GWh rocznie. Energia pochodzić będzie z polskich farm fotowoltaicznych…
Neinver odnowił certyfikaty Breeam in Use dla portfolio obiektów w Polsce. Outlety Factory w Warszawie, Poznaniu i Krakowie zostały ocenione na poziomie Excellent w obszarze zrównoważonego…
Centra FACTORY zagospodarowały świąteczne choinki, które przez cały grudzień i połowę stycznia ozdabiały wnętrza outletów w całej Polsce. Część została zasadzona na terenach zielonych, inne zostały…
Sephora – wiodący, globalny lider prestiżowego omni-retailu kosmetycznego, 5 marca rusza jednocześnie z jedną spójną kampanią w prawie 35 rynkach na całym świecie pod wspólnym hasłem:…
Za nami 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku Orkiestra zagrała pod hasłem Tu wszystko gra ok!, zbierając środki na diagnostykę, monitorowanie i rehabilitację…
W nowym roku Żabka uruchomiła projekt „Ambasador Franczyzy”. Do tego elitarnego grona powołanych zostało 50 franczyzobiorców, jako wyraz uznania dla ich zaangażowania, profesjonalizmu oraz chęci ciągłego…
W ślad z unijną dyrektywą Single Use Plastic, od nowego roku sklepy spożywcze i punkty gastronomiczne mają obowiązek pobierania od klientów opłat za pudełka, pokrywki, wieczka…
Lidl Polska ogłosił wynik zbiórki organizowanej we wszystkich sklepach sieci w ramach 32. Finału WOŚP. Sieć już po raz 15. zagrała z Orkiestrą w słusznej sprawie,…
Jak przewiduje międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield w swoim najnowszych raporcie „Trends Radar”, w 2024 roku rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce będzie kształtować się w…