Do najemców wrocławskiej Renomy powróciła sieć Empik. Nowy salon jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek przywitał klientów 15 grudnia.
Liczący 900 mkw. salon Empiku został otwarty na poziomie -1. Klienci znajdą w nim szeroki wybór książek, prasy, filmów, płyt muzycznych, gier i zabawek. Nie brakuje również materiałów kreatywnych, papierniczych i plastycznych oraz wielu innych artykułów i gadżetów.
– Cieszymy się z powrotu Empiku do Renomy, to bardzo cenne uzupełnienie oferty handlowej naszego budynku, który jest teraz w trakcie szeroko zakrojonej metamorfozy. Chcemy, aby wrocławianie i nasi najemcy biurowi nadal mogli tu znaleźć najważniejsze sklepy i usługi, do których należy również salon Empiku ze swoim bogatym asortymentem – mówi Barbara Wójcik, Senior Asset Manager w firmie Globalworth Poland, która jest właścicielem i zarządcą Renomy.
Modernizacja Renomy
Renoma przechodzi obecnie metamorfozę, dzięki której wzbogaci się o autorskie koncepty gastronomiczne, renomowane marki modowe i najwyższej klasy powierzchnie biurowe. Jednocześnie budynek wciąż posiada bogatą ofertę pod kątem codziennych zakupów, które wrocławianie mogą robić na poziomie -1.
Empik od ponad 70 lat jest czołową marką lifestyle’ową, z 300 salonami oraz jedną z 3 największych platform e-commerce w Polsce. Grupa Empik to również lider w dystrybucji treści cyfrowych. W jej skład wchodzi m.in. Empik Go – subskrypcyjne rozwiązanie dla e-booków, audiobooków i podcastów, Virtualo – największy dystrybutor B2B oraz producent treści cyfrowych, e-Muzyka – niezależny dystrybutor muzyki cyfrowej w Polsce oraz aplikacja streamingowa Empik Music z bazą milionów utworów.