Do grona najemców Designer Outlet Warszawa dołączył koncept stworzony przez Grupę GPoland – salon Made in G, w którym klienci znajdą jakość i jedyny w swoim rodzaju design tworzony głównie w słonecznej Italii. Otwarcie to efekt strategii leasingowej ROS Retail Outlet Shopping skupionej na rozwoju segmentu premium.
Love Moschino, Patrizia Pepe, Babylon, Kurt Geiger, Replay, Elisabetta Franchi, Paul&Shark czy Eleventy Milano to tylko niektóre znane brandy, dostępne w nowym salonie Made in G, otwartym właśnie w Designer Outlet Warszawa. Na powierzchni bez mała 180 mkw. prezentowane są wyselekcjonowane propozycje dla kobiet i mężczyzn od topowych projektantów i włoskich domów mody. Klienci znajdą tu zarówno najnowsze kolekcje, jak i ponadczasową odzież oraz dodatki z poprzednich sezonów. A wszystko w przystępnych, outletowych cenach.
Ten koncept multibrandowy został stworzony z myślą o kochających modę, świadomych klientach, dla których ogromne znaczenie ma najlepsza jakość, piękny design i ponadczasowe trendy, i którzy niekoniecznie ulegają chwilowym fascynacjom.
Zrównoważona moda
– Salon Made in G to doskonały przykład budowania świadomości idei cyrkularności mody, co idealnie współgra z misją centrum outletowego czyli nawiązywania partnerstwa z markami, dla których zrównoważony rozwój oznacza chęć sprzedaży swoich wysokiej jakości, sezonowych kolekcji w obniżonych cenach. Dlatego cieszymy się z tej współpracy opartej na wspólnych celach nie tylko marketingowych i sprzedażowych, ale też światopoglądowych – mówi Katarzyna Ciemińska Centre Manager Designer Outlet Warszawa, ROS Retail Outlet Shopping.
Designer Outlet Warszawa może pochwalić się szeroką dostępnością włoskich marek odzieżowych, które cieszą się dużym uznaniem wśród miłośników mody i przyciągają klientów do tego obiektu. Nowo otwarty salon bazuje przede wszystkim na markach pochodzących z tego zakątka Europy, co doskonale uzupełnia ofertę outletu. – Nasze centrum rozwija się biznesowo głównie w oparciu o pozyskiwanie marek premium, a Made in G w swojej ofercie posiada wiele wyjątkowych włoskich brandów odzieżowych, których poszukują klienci. Nowo otwarty sklep, który jest autorską marką Grupy GPoland świetnie uzupełnia nasze propozycje w segmencie premium – dodaje Ciemińska.