W kwietniu Empik uruchomił 3 nowe salony. Zlokalizowane są we wrocławskim Sky Tower, w Aura Park w Wałczu, oraz w Galerii Kwiatowej w Tychach.
Na odwiedzających nowe salony czeka szeroki wybór produktów kulturalnych, lifestyle’owych i rozrywkowych, bilety na wydarzenia, oraz mnóstwo inspiracji prezentowych.Klienci mogą także korzystać z omnikanałowych rozwiązań, które ułatwiają zakupy.Chodzi m.in. o ekspresowa rezerwacja produktu (click & collect) czy bezpłatny odbiór zamówień z Empik.com, również w opcji ekodostawy bez opakowań.
Omnichannelowa struktura marki Empik
Sieć liczy obecnie ok. 350 salonów stacjonarnych Empik i Papiernik by Empik. Posiada w portfolio również aplikację Empik Go ze słuchowiskami, serialami, audiobookami i podcastami oraz program Empik Premium, oferujący liczne benefity – w tym darmową dostawę i stałe zniżki na zakupy, który obecnie skupia ponad 9 milionów użytkowników.
Empik.com to platforma marketplace z 12 milionami ofert od Empiku i tysięcy sprzedawców i plasuje się w czołówce polskiego e-commerce. Klienci mogą wybierać produkty z ponad 20 kategorii m.in.: Zdrowie i Uroda, Moda, Dom i Ogród ze Strefą Design, Delikatesy, AGD, Elektronika, Sport czy Dziecko, a także z kolekcji i marek własnych Empiku, których wciąż przybywa. Marka nie zwalnia tempa i zapowiada dalszy intensywny rozwój we wszystkich kanałach.