Galeria Jurajska umacnia swoją ofertę modową, a także jej unikalność. Kolejna duża marka fashion zdecydowała się na powiększenie lokalu i wprowadzenie nowego konceptu w tym największym centrum handlowym na północy województwa śląskiego.
W Galerii Jurajskiej zadebiutował w najnowszym koncepcje handlowym sklep marki Vistula. Ten największy brand odzieżowy Grupy VRG, obecny w obiekcie od jego otwarcia w 2009 roku, zdecydował się na spore zmiany i dodatkowe inwestycje.
Przeprowadzka sklepu
Sklep nie tylko został relokowany w obrębie alei na drugim piętrze, która skupia popularne marki modowe, ale także przeszedł gruntowny remodeling. Nowy lokal jest także znacznie większy od dotychczasowego i liczy sobie aż 308 m kw. powierzchni. Poszerzona została też jego oferta.
Większy metraż nowego salonu pozwala bowiem na ekspozycję szerokiego asortymentu, w którym teraz obok bogatej oferty dla mężczyzn – formalnej i casual – można znaleźć także kolekcję damską. Całość dopełnia szeroka gama akcesoriów.
Lokal wyróżnia m.in. ekspozycja całej kolekcji na jednym poziomie, dzięki czemu klient z łatwością może zapoznać się z ofertą oraz gotowymi sylwetkami stanowiącymi inspiracje zakupowe. Projektanci przestrzeni zadbali także o wygodę kupujących. Wnętrze jest jasne i przestronne, z wydzielonymi w nim strefami przymierzalni dla kobiet i mężczyzn.
Energooszczędne oświetlenie
Odpowiednio dobrane i zaprojektowane energooszczędne oświetlenie, w połączeniu z różnymi fakturami, którymi wykończono wnętrze, doskonale akcentuje natomiast eksponowaną kolekcję. Zdecydowanie większa jest też witryna salonu, w której teraz można znaleźć wielkoformatowy ekran, wyświetlający najnowsze kampanie marki.
– To jedna z najbardziej spektakularnych metamorfoz w Galerii Jurajskiej w ostatnich miesiącach. Nowy salon marki Vistula nie tylko zachwyca teraz nowoczesnym designem i elegancką aranżacją, ale przede wszystkim – co ważne dla lokalnego rynku – znacznie szerszą ofertą handlową. Z naszej perspektywy jest to niezwykle ważny relaunch – mówi Anna Borecka, wicedyrektor Galerii Jurajskiej.
– Vistula w nowej odsłonie nie tylko wzbogaca nasz tenant-mix, w tym zwłaszcza najszerszą w regionie ofertę modową, ale także podkreśla potencjał Jurajskiej, jako miejsca, w którym największe marki modowe chcą się rozwijać i inwestują, w tym przypadku w większy lokal i debiut nowego konceptu. To pokazuje najlepiej, jak dużym cieszymy się dziś zaufaniem na rynku retail, w tym wśród naszch wieloletnich partnerów biznesowych – dodaje.