W zmodernizowanej części centrum handlowego Atrium Promenada otwarty został salon Vision Express. Poprzednio najemca zajmował inny lokal w warszawskiej galerii. Tym razem postawiono na zupełnie nowy koncept autorstwa włoskich projektantów.
Nowy salon Vision Express został zaaranżowany na powierzchni 137 mkw. Koncept nie przypomina żadnego dotychczas otwartego punktu i jeszcze bardziej podkreśla znaczenie mody oraz szerokiej oferty w rozwoju marki. Wzrok klientów przykuwają oprawki okularowe, a akcje promocyjne są tylko uzupełnieniem wnętrza.
– Nowo otwarty salon w warszawskiej Promenadzie odznacza się nowoczesnym designem, w którym wyróżniamy nasze unikalne oprawy i okulary przeciwsłoneczne. Dla klienta to swoista podróż w świat mody, ale też bardziej przejrzysta komunikacja oraz łatwiejsza nawigacja. Przy tak szerokiej ofercie, z jaką spotykamy się w Vision Express, jest to kluczowe dla budowania pozytywnych doświadczeń zakupowych – zaznacza Andrzej Dalkowski, Dyrektor Marketingu Vision Express.
Atrakcyjny design wzmacnia doświadczenie zakupowe
Salon wyposażony został w lustrzane meble w odcieniu neutralnego brązu z dodatkami z polerowanej stali. Na regałach oraz w specjalnych gablotach prezentowane są marki opraw, których twarzami są światowe gwiazdy, m.in. Kylie Jenner (Dolce&Gabbana), Hailey Bieber (Vogue), Emily Ratajkowski (Tory Burch) czy Kylian Mbappe (Oakley). Całość podkreśla dyskretne, eleganckie oświetlenie.
Na widoczności zyskała również marka Ray-Ban, dla której wyodrębniono specjalną strefę z najnowszymi modelami opraw i okularów przeciwsłonecznych. Dotychczas strefa Ray-Ban, prezentująca zróżnicowaną ofertę włoskiego producenta, była częścią aranżacji dwóch salonów Vision Express w Polsce. Lokal w warszawskiej Promenadzie oferuje również największy wybór okularów przeciwsłonecznych, zarówno dla dorosłych, jak i dzieci. Produkty z tej kategorii zajmują prawie połowę ekspozycji.
Atrakcyjny design salonu jest efektem prac włoskich architektów. Celem jest jeszcze wyraźniejsze odpowiadanie na potrzeby klientów oraz wzmacnianie doświadczeń zakupowych.