W tym roku minęło 12 lat od otwarcia pierwszego sklepu KiK w Polsce. Przez ten czas aranżacje sklepów ewoluowały i zmieniały się kilkukrotnie. W kwietniu sieć wprowadziła w życie nową koncepcję aranżacyjną Dynamics 2.0.
Dynamics 2.0 zadebiutował w sklepie w Świebodzinie i będzie wdrażany przy kolejnych otwarciach. Jak zapowiadają przedstawiciele sieci, zmiany aranżacyjne zostaną także wprowadzone w 1/3 istniejących już obiektów.
Ponad 130 sklepów przejdzie metamorfozę
“Tylko w kwietniu zmodernizujemy aż 8 sklepów, a w maju czekają nas kolejne prace. Nowy układ przestrzenny to kontynuacja wcześniejszego konceptu Dynamics, z silniejszym naciskiem na lepszą ekspozycję towarów i intuicyjne połączenie grup asortymentowych non-food i odzieżowej w strefy tematyczne, co przekłada się na większy komfort zakupów i zadowolenie klientów. W ramach Dynamics 2.0 pojawiły się nowe meble, ekspozytory i stojaki tekstylne, prezentujące gotowe outfity będące inspiracją dla klientów. Przesunęliśmy także ofertę sezonową na strefę wejścia. Do końca roku przebudujemy 132 sklepy, aby dostosować je do nowych standardów, co równa się 3 mln € przeznaczonych na inwestycję” – wyjaśniają przedstawiciele KiK.
Jak podkreślają, nowe rozwiązanie daje nie tylko więcej możliwości w zakresie ekspozycji produktów, ale także pozwala zwiększyć zatowarowanie – o 15-20 proc. więcej produktów non-food.