Nowe infokioski na pasażu i nowy serwis internetowy, a do tego rozwój obecności w social mediach – Galeria Północna inwestuje w rozwiązania digitalowe, które wspierają najemców…
Przeglądaj: Technologie
Program Payback przekroczył magiczną barierę 1 miliarda złotych obrotu z kartą Payback w partnerskich sklepach online. Wszystkich sklepów internetowych współpracujących z tym największym w Polsce multipartnerskim…
Handel w sieci nadal jest rynkiem przyszłości, który skutecznie wpisuje się w potrzeby e-konsumentów. Już teraz stanowi uzupełnienie tradycyjnej sprzedaży, a w wielu aspektach nawet ją…
Najnowszy raport Morning Consult “Fastest Growing Brands 2022” rozwiewa wątpliwości, które brandy z USA w minionym roku urosły najbardziej. Na podium znalazły się m.in. techowy gigant…
Nowy rok to również okazja dla firm do świeżego spojrzenia na strategię rozwoju wykorzystania danych i sztucznej inteligencji. Po ostatnich, niestabilnych latach na rynku, firmy muszą…
Rozwój sprzedaży w modelu unichannel, zwrot e-commerce w stronę sklepów stacjonarnych i wzrost popularności cyfrowych nośników reklam – to zdaniem analityków Nanovo najważniejsze kierunki technologiczne dla…
W Poczcie Polskiej zakończyły się testy technologii RFID w ramach projektu naukowo-badawczego, realizowanego we współpracy z Łukasiewicz – Poznańskim Instytutem Technologicznym. System RFID na tę skalę nie był dotąd…
42 proc. klientów restauracji chce, by polecono im dania na podstawie zamówień z aplikacji takeaway. Usprawnienia cyfrowe w ciągu 5 lat mogą dodać 5,4 pkt procentowego…
Dane pochodzą z platformy faktura.pl, gdzie podmioty MSP wystawiają rocznie ponad 600 tys. faktur. Średni termin przelewu w 2022 roku dla wszystkich branż firm z kategorii…
Pinterest to kanał głównie inspiracyjny, na którym użytkownicy najczęściej poszukują pomysłów i kreatywnych rozwiązań zakupowych, kulinarnych, modowych czy designerskich. Sieć Kaufland Polska postanowiła dotrzeć do konsumentów,…