Grupa Żabka chce budować partnerstwa na rzecz pozytywnej zmiany oraz wspierać innowacyjność, dlatego aktywnie poszukuje do współpracy podmioty oferujące rozwiązania wspomagające transformację ekosystemu convenience. Robi to…
Przeglądaj: Technologie
Od momentu wejścia na europejski rynek TikTok notuje systematyczną dynamikę wzrostu i ogłasza właśnie, że liczba użytkowników w Europie przekroczyła 150 mln. Rosnąca społeczność wymaga zwiększonych…
Zwłaszcza w ostatnich latach cena odgrywa bardzo dużą rolę w procesie zakupowym, jednak nie zapewnia przywiązania do marki a jedynie chwilowe zainteresowanie klientów. Kolejnego dnia znajdzie…
Sezon świątecznych wyprzedaży w 2022 roku był w dużej mierze dotknięty wzrostem inflacji na świecie, ponieważ 75 proc. konsumentów nie planowało zwiększenia swoich całkowitych wydatków w…
Dzięki rozwiązaniom polskiego start-upu AR-Labs.io klienci zyskali swobodą przymierzania oprawek w wybranym przez siebie miejscu i czasie. Wszystko to dzięki technologii AR. Grono firm, które rozumieją,…
Smartfony, tablety i związane z nimi branże wciąż zwiększają swoją rolę w tradycyjnej komunikacji oraz płatnościach mobilnych. Eksperci SMSAPI na podstawie kilkunastu badań i raportów z…
BLIK kończy właśnie osiem lat i jest jedną z najczęściej wybieranych metod płatności w Polsce. W ciągu tego czasu jego użytkownicy zrealizowali prawie 2,8 mld transakcji…
Agencja Inquiry już po raz czwarty przeprowadziła badanie opisujące zachowania w zakresie zakupu produktów i usług w internecie. Jeśli chodzi o kategorie produktowe najchętniej kupowane online,…
GXO Logistics, największy na świecie operator logistyki kontraktowej ogłosił, że rozszerza swoje partnerstwo technologiczne z Robotic Assistance Devices, spółką zależną Artificial Intelligence Technology Solutions. GXO rozwija…
Jedna z czołowych polskich agencji e-commerce – Strix – wykonuje kolejne kroki w rozwoju zagranicznym. Od 1 lutego br. zmienia nazwę swojego holenderskiego partnera ShopWorks na…