W 2022 r. na pierwszy plan wysuwa się transgraniczny handel elektroniczny. Bowiem już dziś prawie trzy czwarte (74 proc.) Europejczyków i 69 proc. Polaków dokonuje zakupów…
Przeglądaj: Technologie
Handel internetowy w ciągu ostatnich lat znacząco przyspieszył. Jak wynika z raportu Gemius „E-commerce w Polsce 2022”, już 77 proc. Polaków (użytkowników internetu) robi zakupy online,…
Udział handlu internetowego będzie rósł, mimo powrotu części konsumentów do sklepów stacjonarnych po względnym opanowaniu pandemii. Inna sprawa to nastroje konsumenckie – eksperci z branży e-commerce…
Nawet 3 minuty opóźnienia w realizacji procesu może oznaczać dostarczenie usługi o 1 dzień roboczy później. To dlatego x-kom, jeden z najczęściej wybieranych sklepów internetowych w…
Koniec roku zbliża się wielkimi krokami. To dobra okazja do tego, aby zastanowić się, co czeka firmy w Nowym Roku. Rosnące koszty pracy, wysoka inflacja, lawinowo…
Szacuje się, że do 2027 roku wartość rynku e-commerce w Polsce wzrośnie o 94 mld złotych, a jego udział w sprzedaży detalicznej będzie wynosił 17 proc..…
W mijającym roku, jak wynika z danych Komendy Głównej Policji, liczba kradzieży wzrosła we wszystkich kategoriach w sklepach i na stacjach benzynowych. Od stycznia do października…
Wygoda, stabilizacja i nowoczesna technologia – w ten sposób można nakreślić perspektywę dla sektora płatności w 2023 r. Dominować będzie dążenie do tworzenia rozwiązań wygodnych dla…
W.KRUK, najstarsza polska marka jubilerska, rozszerza swoje usługi o płatności odroczone Mokka. Od grudnia br. klienci W.KRUK mogą zrobić zakupy z 30-dniowym odroczeniem płatności lub skorzystać…
Marka Douglas chce wykorzystać potencjał platformy, z której której użytkownicy w dużej mierze czerpią informacje o produktach beauty. Douglas Polska dostrzega wzrost znaczenia TikToka wśród konsumentów – dziś ma ponad…