Marka Douglas chce wykorzystać potencjał platformy, z której której użytkownicy w dużej mierze czerpią informacje o produktach beauty.
Douglas Polska dostrzega wzrost znaczenia TikToka wśród konsumentów – dziś ma ponad 10 mln użytkowników w Polsce. Nie bez znaczenia dla nowej strategii marki jest fakt, że 80 proc. użytkowników deklaruje, że zdobyło na platformie nową wiedzę – wśród najczęściej wskazywanych tematów dominują: makijaż i pielęgnacja ciała.
Edukacyjny content
– Dlatego na TikToku stawiamy na edukacyjny content – porady, trendy, informacje o nowościach – wyjaśnia Ewa Sadowska, head of marketing communication Douglas Polska. – Chcemy się wyróżnić na tle dominującej w naszej kategorii estetyki Instagrama. I choć dopiero zaczynamy, mamy ambicję być jednym z czołowych kont retailer beauty – podkreśla.
Za wsparcie strategiczne i kreatywne profilu Douglas Polska na TikToku odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
Marka Douglas, która w ubr. roku obchodziła 111 rocznicę i 20-lecie obecności w Polsce, posiada obecnie 140 perfumerii. Proponuje klientom wielokanałową ofertę sprzedaży – oprócz perfumerii stacjonarnych są to sklep internetowy, marketplace, aplikacja mobilna, możliwość robienia zakupów podczas eventów live shopping.