VRG podjął decyzję o odwołaniu strategii grupy kapitałowej na lata 2023-2025. Decyzję podjęto na podstawie analizy m.in planowanego wzrostu przychodów grupy i operacyjnych źródeł ich generowania…
Przeglądaj: Polecane
Grupa Wittchen uruchomiła własny sklep internetowy na rynku austriackim. To kolejny etap ekspansji zagranicznej po tym, jak marka rozpoczęła sprzedaż na tym rynku we współpracy z…
Jak wygląda strategia inwestycyjna spółki LCP Properties w Polsce? Czy parki handlowe to obecnie najbardziej gorący sektor rynku nieruchomości handlowych? Co przyciąga inwestorów do nabywania retail parków?.…
Miniony rok w branży retail upłynął pod hasłem inflacji. Zarówno w Polsce, jak i pozostałych krajach europejskich miała ona znaczący wpływ na zachowania konsumenckie związane ze…
2023 rok stanął pod znakiem wzmożonej aktywności deweloperów, którzy oddali do użytku ok. 450 000 mkw. nowej powierzchni. Coraz lepszą kondycję polskiego sektora potwierdza szereg debiutów…
W okresie przedświątecznym w 2023 r. odnotowano najwyższą średnią stopę rabatów od 2020 r. Innym zauważalnym trendem jest wyraźny wzrost zakupów dokonywanych pod wpływem sztucznej inteligencji…
Branża handlowa zamyka 2023 rok pod znakiem konsekwentnego dążenia do umocnienia pozycji i wejścia na stabilną ścieżkę wzrostu. Centra outletowe z portfolio NEINVER odnotowały dwucyfrowe wzrosty…
Wspierając strategię budowy portfela parków handlowych Falcon Investment Management oficjalnie wprowadza na rynek nową markę – OTO Park. Marka ta staje się znakiem rozpoznawczym projektów Falcon,…
Polski rynek centrów handlowych jest dojrzały i stabilny. W Polsce funkcjonuje ponad 600 obiektów handlowych o powierzchni najmu powyżej 5 tys. mkw. Na koniec III kwartału…
Należąca do Coccodrillo marka Mokida otworzyła swój pierwszy salon stacjonarny. Dotychczas marka działała jako multibrandowy sklep dla dzieci wyłącznie w świecie online. Flagship store tej marki…