W ramach akcji klienci zbierają znaczki za swoje zakupy, a następnie wymieniają je na oryginalne produkty marki vivo z rabatem aż do 81 proc. Akcja potrwa do 27.05 – wydawanie znaczków, a do 10.06 będzie można kupić produkty z rabatem.
– Wszystkie nasze działania marketingowe, promocje i akcje lojalnościowe mają za zadanie wspierać biznes naszych partnerów detalicznych – polskich, niezależnych przedsiębiorców. Spar jest największą na świecie, dobrowolną organizacją handlową. Sklep każdego partnera jest niezależny i jest jego własnym biznesem. Działalność Spar Polska polega na sprzedaży hurtowej, w ramach której dostarczamy towary i usługi naszym partnerom. Dla budowania przewag konkurencyjnych sklepów Spar przygotowujemy także pulę wyjątkowych, atrakcyjnych produktów marki własnej – około 1000 indeksów do końca 2023 r. W ramach tej oferty są świeże warzywa i owoce, dania gotowe i napoje Fresh to go, a nawet linia wyrobów bezglutenowych. Nasze akcje lojalnościowe z zestawami vivo od początku cieszyły się dużym zainteresowaniem – bo to atrakcyjne, wysokiej jakości wyposażenie kuchni, które można nabyć z bardzo dużymi rabatami. Dlatego kontynuujemy te programy w kolejnych odsłonach – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu sieci Spar w Polsce.
Rozwój sieci Spar w Polsce
Sieć Spar dynamicznie rozwija się w całej Polsce i szuka kolejnych lokalizacji zarówno dla wielkopowierzchniowych supermarketów EUROSpar, jak i mniejszych sklepów Spar czy Spar Express. Klientom swoich sklepów oferuje produkty dostosowane do ich potrzeb w korzystnych cenach.
Ważnym aspektem konceptu biznesowego sieci Spar są produkty marki własnej. W jej ofercie jest już ponad 600 indeksów, a w planach jest zwiększenie asortymentu do 1000 pozycji. Dzięki produktom Spar klient otrzymuje szeroki wybór produktów codziennego użytku w najlepszej relacji ceny do jakości, natomiast partnerzy handlowi osiągają wysoką marżę i konkurencyjne ceny.
Ponadto produkty Spar odpowiadają na potrzeby klientów, którzy żyją w pośpiechu, ale jednocześnie chcą dobrze się odżywiać, dlatego Spar wprowadził w ubiegłym roku nową markę dań gotowych i napojów Fresh to go at Spar. Ponadto, w trosce o szczególne potrzeby klientów Spar, oferta marki własnej została rozszerzona o linię produktów bezglutenowych, w ramach której dostępne są ciastka, biszkopty, makarony i mąki.