Centrum handlowe Focus Mall Zielona Góra należące do NEPI Rockcastle, przez cały 2022 rok nie zwalniało tempa, nieustannie uatrakcyjniając swoją ofertę dla klientów i najemców. W ślad za funkcjonalną rozbudową centrum o 15 tys. mkw., istotnie wzrosło zainteresowanie obiektem. Łącznie, do końca roku w centrum otworzy się 21 nowych sklepów i punktów gastronomicznych.
W gronie najemców znalazły się marki, które do tej pory nie były obecne w mieście. Do zmodernizowanego obiektu powróciły również sklepy, które wcześniej miały już w galerii swoje punkty. Wśród nich można wymienić m.in. dwie marki modowe, Pierre Cardin i Medicine, które otworzą się jeszcze w tym roku. Ponadto część funkcjonujących już najemców zdecydowała się na zwiększenie metrażu lub przeniesienie lokali do nowej części obiektu.
– Cieszę się, że nasz obiekt przyciąga nowych najemców, którzy swoją ofertą uzupełniają dotychczasowe portfolio centrum. Większość to pierwsze punkty sprzedaży tych marek w Zielonej Górze i okolicach. Nasza galeria po rozbudowie daje wiele możliwości również dotychczasowym najemcom, stąd relokacje i decyzja o zmianie powierzchni na większą. Uzupełnieniem propozycji modowych i usługowych jest różnorodna oferta gastronomiczna, do której odwiedzenia zachęca nowoczesna przestrzeń food courtu ze strefą kids play dla najmłodszych klientów – mówi Joanna Klimaszewska, Leasing Manager centrum handlowego Focus Mall.
Sklepy dla miłośników sportu, sprzętu elektronicznego i AGD, salony modowe, butiki jubilerskie czy liczne restauracje w zupełnie nowej strefie gastronomicznej – w roku 2022 w Focus Mall Zielona Góra rozpoczęło działalność wiele nowych marek. Nowe, uruchomione po przebudowie centrum przestrzenie handlowe, spotkały się z zainteresowaniem wielu firm, co przełożyło się na znaczne poszerzenie i tak już bogatej, różnorodnej oferty dla klientów. Największym uruchomionym w II kwartale br. sklepem, jest nowoczesny salon RTV EURO AGD z elektroniką i sprzętami gospodarstwa domowego. Można w nim skorzystać m.in. z profesjonalnego doradztwa i zainspirować się szeroką gamą produktów.
Markowe debiuty w kategorii odzież sportowa
W Zielonej Górze zadebiutowała marka JD Sports, specjalista shoes & apparel, która otworzyła salon pod koniec kwietnia. W lipcu portfolio Focus Mall w segmencie marek sportowych uzupełnił sklep sieci SNIPES. Natomiast marka Puma zdecydowała się na powiększenie lokalu i jego nową aranżację, przedłużając jednocześnie umowę najmu na kolejne lata.
Moda w wielu odsłonach
Segment mody został wzbogacony o nowe marki skierowane zarówno do kobiet, mężczyzn, jak i dzieci. W drugim kwartale roku pierwsze klientki zaprosiła marka Gerry Weber, która ponownie pojawiła się w Focus Mall. W czerwcu centrum poszerzyło portfolio o GUESS Kids – odzież premium dla dzieci. W III kwartale roku w galerii pojawiły się kolejne marki będące wyznacznikami trendów. Dzięki temu, mieszkańcy regionu mogą dodatkowo wybierać w ofertach takich marek jak Outhorn czy Tezenis. Na początku listopada, po dłuższej nieobecności, do Focus Mall wrócił New Yorker. Metamorfozę przeszedł salon Stradivarius, który otworzył się w nowej, większej przestrzeni handlowej. Nie zapomniano również o modnych dodatkach biżuteryjnych. Tu swoją nową ofertą może pochwalić się modowa marka biżuterii Lilou.
Focus na modę męską
W Focus Mall znacząco wzbogacił się także asortyment mody męskiej. Panowie, niezależnie od wieku czy preferowanego stylu, pod jednym adresem znajdą ubrania na wiele okazji. W październiku otwarto butik marki KUBENZ, a chwilę później salony Lancerto i Borgio. Wszystkie te marki w swojej gamie mają kompleksową kolekcję mody męskiej obejmującą również szereg dodatków, takich jak obuwie, czy bielizna. Nowy, większy sklep otworzył Ochnik.
Nowe gastronomiczne punkty na mapie miasta…
Nowoczesna, komfortowa, wyposażona w blisko 330 miejsc strefa food court, przyciąga nowych najemców i zachęca obecnych do poszerzenia oferty. Do dostępnych już sieci restauracyjnych – KFC i Olimp, dołączył Berlin Doner Kebap, czerpiący z tradycji tureckiej kuchni. Tegoroczną nowością w strefie gastronomicznej jest także Express Oriental, proponujący dania kuchni azjatyckich: chińskiej, tajskiej, wietnamskiej i japońskiej. Strefa food court wzbogaciła się również o restaurację sieci Pasibus, której menu zawiera lubiane przez klientów hamburgery.
Odwiedziny w centrum handlowym to nie tylko okazja do zakupów czy obiadu, ale również do przyjemnego spędzenia czasu przy kawie i deserze. Lodziarnio-kawiarnia Grycan – Lody od Pokoleń, ponownie zaprasza do powiększonego lokalu. Do galerii powróciła cukiernia Dolce Vita słynąca z lodów, deserów i zdrowych koktajli. Miłośnicy azjatyckich przysmaków mogą odwiedzać lokal Green Bubble, serwujący Bubble Tea, czyliorzeźwiający napój na bazie herbaty z dodatkiem kulek tapioki, owocowego toppingu lub popping boba.
…i bogatsza oferta usług
W centrum handlowym działa nowe biuro podróży Coral Travel. Pojawił się też nowy salon Świat GSM oraz punkt z ofertą m.in. papierosów elektronicznych – SmokeShop.
Rok 2022 dla Focus Mall Zielona Góra, pomimo niesprzyjających i dynamicznie zmieniających się warunków gospodarczych, okazał się być pełnym sukcesów. Powiększenie powierzchni, duże grono nowych najemców i marki, które zdecydowały się na powrót – to wszystko świadczy o dużym potencjale tego chętnie odwiedzanego centrum handlowego. Uhonorowaniem zachodzących zmian w centrum jest srebrna statuetka będąca nagrodą w 13. edycji prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards w kategorii Przebudowa/ Rozbudowa/ Modernizacja obiektu handlowego.