Nowoczesny koncept off-price Grupy CCC zadebiutował w katowickim centrum handlowym Silesia. Od 28 maja klienci galerii mogą skorzystać z szerokiej oferty produktów światowych marek, w atrakcyjnych cenach. Jest to już trzeci sklep sieci HalfPrice w Katowicach.
HalfPrice to nowoczesny koncept sklepów kategorii off-price, który oferuje szeroki asortyment popularnych marek w atrakcyjnych cenach. W katowickim CH Silesia, na prawie 1700 mkw. powierzchni, klienci znajdą produkty takich kategorii jak odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie czy dodatki do domu.
Ponad 2 tys. marek w ofercie
HalfPrice to interesujący, nowoczesny koncept, który wzbogaca lokalną ofertę handlową i przyciąga łowców okazji, klientów, którzy szukają najlepszych modowych marek w atrakcyjnych, rozsądnych cenach. Oferuje produkty wysokiej jakości ponad 2000 znanych, światowych marek.
– Oferta HalfPrice jest nie tylko korzystna cenowo, ale także unikatowa. Część produktów jest udostępnionych w bardzo ograniczonych ilościach, a nawet tylko pojedynczych sztukach. Nieustannie poszerzamy nasz katalog marek i rozwijamy kategorię Luxury Brands, która cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Jestem przekonana, że klienci CH Silesia docenią nasz koncept i chętnie łowić będą najlepsze cenowe i modowe okazje – mówi Malwina Winter, Wiceprezes Zarządu HalfPrice ds. Zakupów.
Obecnie HalfPrice to 68 salonów stacjonarnych zlokalizowanych w Polsce oraz na 6 rynkach europejskich, tj. w Austrii, Czechach, Chorwacji i Słowenii, a także na Węgrzech oraz Słowacji. Pod koniec ubiegłego roku brand udostępnił polskim klientom swój asortyment także w kanale online.