Grupa AmRest podała, że jej szacunkowe skonsolidowane przychody wyniosły w I kwartale 2022 roku 507 mln euro, co oznacza wzrost rok do roku o 33,4 proc. W tym okresie wskaźnik sprzedaży porównywalnej w restauracjach osiągnął poziom 127,8 proc.
Złagodzenie restrykcji Covid-19 na wszystkich rynkach, na których działa AmRest, za wyjątkiem Chin, w połączeniu z doskonałością operacyjną i zwiększoną wydajnością w obszarze digital, zaowocowało osiągnięciem najwyższych przychodów za pierwszy kwartał w historii Grupy. Oznacza to konsekwentne generowanie lepszych wyników na większości rynków działalności. Postępujące ożywienie sprzedaży w kanale dine-in przyczyniło się do wzrostu skonsolidowanej sprzedaży AmRest, która wyniosła w pierwszym kwartale 2022 roku 507 mln euro i wzrosła o 33,4 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym.
Wskaźnik sprzedaży porównywalnej w restauracjach osiągnął w I kw. 2022 poziom 127,8 proc. Udział działających restauracji w portfelu AmRest wyniósł na koniec marca 99%, na co nieznacznie wpłynęły niedawne ograniczenia (lockdown) w rejonie Szanghaju.
AmRest wspiera potrzebujących
Inwazja Rosji na Ukrainę spowodowała dotkliwy kryzys humanitarny i poważne zakłócenia gospodarcze, których czas trwania i intensywność pozostają niepewne. Uważnie śledzimy rozwój sytuacji w regionie i nadal wspieramy inicjatywy mające na celu pomoc potrzebującym. Pokój międzynarodowy pozostaje w centrum naszych zainteresowań.