Minął rok, od kiedy sieć Żabka zaczęła wyposażać swoje sklepy w specjalne piece Merrychef, dzięki którym może proponować klientom wyjątkowe produkty. Chrupiące przekąski na ciepło z oferty #PROSTOzPIECA dostępne są już w 2400 sklepów, a z każdym tygodniem liczba ta rośnie. Sieć cały czas rozwija też portfolio objętych ofertą produktów – od września br. klienci mogą spróbować burgerów z serii „Dynastia Burgerów” oraz zapiekanek.
– Wprowadzenie pieców Merrychef to jeden z elementów długofalowej strategii Żabki polegającej na rozbudowaniu oferty gastronomicznej. Od dłuższego czasu rozwijamy w naszych sklepach asortyment dań gotowych i kanapek, w czym jesteśmy już niezaprzeczalnym liderem na rynku. Kontynuujemy rozwój w tym kierunku, zwiększając naszą specjalizację i oferując bardziej rozbudowaną gastronomię w ramach oferty #PROSTOzPIECA. Została ona bardzo dobrze przyjęta przez klientów – doceniają oni jej jakość, różnorodność oraz szybkość w przygotowaniu, co stanowi dla nas impuls do dalszego rozwoju konceptu gastronomicznego. Planujemy kolejne inwestycje zarówno w zakresie wyposażenia sklepów w sprzęt, jak i rozbudowy portfolio produktów – mówi Piotr Pszonka, dyrektor departamentu rozwoju handlu w Żabka Polska.
Merrychef to piec konwekcyjno-mikrofalowy, stanowiący połączenie tradycyjnego piekarnika z mikrofalą. Mikrofale pozwalają na podgrzanie zamrożonych produktów w ciągu paru minut, natomiast piekarnik zapewnia ich chrupkość. Dzięki temu wielofunkcyjnemu, kompaktowemu urządzeniu możliwe jest szybkie przygotowanie ciepłej przekąski przy jednoczesnym zachowaniu jej powtarzalnej, wysokiej jakości. Urządzenie jest łatwe w obsłudze dla personelu sklepu.