Pod koniec kwietnia miało miejsce otwarcie sklepu Hebe zlokalizowanego w nowo powstałym Centrum Handlowym Galerii Bawełnianka w Bełchatowie. Jest to druga drogeria zlokalizowana w tym mieście.
Hebe to sieć oferująca starannie wyselekcjonowany, różnorodny asortyment oraz produkty dostępne na wyłączność, m.in. marek Gosh, Hean, Bandi, Benton, Nacomi, Halloween czy Desigual. Hebe posiada bogatą ofertę kosmetyków naturalnych, koreańskich, dermo oraz profesjonalnych, a także szeroki wybór wysokiej jakości produktów do makijażu i akcesoriów, m.in. Hebe Professional.
Dobre wyniki finansowe
Dla drogerii Hebe pierwszy kwartał 2023 roku był całkiem dobry. Sieć należąca do Jeronimo Martins osiągnęła przychody przekraczające 93 mln euro, co oznacza wzrost o 29,5 proc. w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego. Sprzedaż w walucie lokalnej zwiększyła się o 31,9 proc., a LFL wzrósł o 22,6 proc. Przy tym drogerie internetowe osiągnęły dobre wyniki, z niewielkim wkładem ze strony e-drogerii w Czechach i na Słowacji.
EBITDA w podanym okresie wyniosła 5 mln euro, czyli była większa o 25,6 proc., zaś marża ze sprzedaży spadła do 5,1 proc. W pierwszym kwartale br. Hebe powiększyła sieć o dwie drogerie.