Marka HalfPrice – najmłodszy, off-price’owy szyld Grupy CCC – pod koniec kwietnia br. otworzył swój pierwszy sklep w Rydze w Galerii Akropole Alfa. Tym samym HalfPrice jest już obecny na dziewięciu europejskich rynkach – polskim, chorwackim, rumuński, czeskim, słoweńskim, słowackim, austriackim, węgierskim i od teraz łotewskim.
HalfPrice to nowoczesny koncept sklepów w kategorii off-price, który oferuje duży wybór produktów popularnych światowych marek, w atrakcyjnych cenach – zawsze do -80 proc. taniej. Asortyment sklepów obejmuje: odzież, obuwie, akcesoria, produkty sportowe, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu.
Rozwój sieci sklepów w Europie
– Rozwój sieci HalfPrice w regionie to nasz cel strategiczny, a jednym z jego elementów jest zapowiadany debiut na rynku łotewskim. To sukces całego zespołu, poprzedzony dokładnymi analizami i obserwacjami oczekiwań klientów, charakterystycznych dla tej części regionu. Wierzymy, że koncept off-price podbije serca tutejszych łowców okazji – Adam Holewa, Prezes Zarządu HalfPrice.