Sklepy internetowe mają problem. Muszą konkurować między sobą, ale też z potężnymi marketplace’ami jak Allegro czy Amazon. – Cena, to zawsze będzie bardzo ważny, jak nie…
Przeglądaj: Technologie
Inteligentna wyszukiwarka trendów, visual search, esize.me, stories, blog z poradami modowymi, atrakcyjne promocje dla klubowiczów, tysiące produktów, szybkie zakupy oraz wygodne i bezpieczne płatności – a…
Cyfrowy marketing nie działa bez danych osobowych. Dzięki nim unika się przeznaczania dużych budżetów np. na wieszanie billboardów, których treść interesuje tylko ułamek osób w okolicy.…
Wygoda była najważniejszym trendem konsumenckim w 2021 roku – wynika z najnowszego badania „Consumer Life” zrealizowanego przez GfK. Połowa Polaków deklaruje, że aktywnie szuka sposobów, aby ułatwić…
Od marca 2022 r. Płatności Online Blue Media umożliwiają szybkie płatności pay by linkami także w Czechach i Słowacji. Wdrożenie szybkich przelewów elektronicznych na rynku czeskim…
Amazon.pl uruchamia w Polsce Amazon Super. Program ułatwia zakupy niezbędnych produktów codziennego użytku, takich jak np. artykuły gospodarstwa domowego, higieny osobistej, produkty dla zwierząt, jak również…
Saly, firma tworząca platformę e-commerce B2B, nawiązała współpracę z kolejnym klientem działającym w branży kosmetycznej na rynku międzynarodowym. Wybór platformy Saly przez firmę Kovas pozwolił na…
Marka Quiosque stale udoskonala i poszerza funkcjonalności w sklepie internetowym. Najnowsza zmiana jest właśnie jedną z nich, na quiosque.pl udostępniono dla Klientek nową formę płatności PayPo.…
Moda, RTV AGD oraz zdrowie i uroda – to główne obszary retailu, w których klienci płacą przy pomocy usług „kup teraz, zapłać później”. Z płatności odroczonych…
Auchan chce zostać wiodącym graczem na rynku e-grocery w Polsce. W tym celu francuska sieć nawiązała współpracę z Ocado. Technologie tej brytyjskiej firmy zostaną wykorzystane zarówno…