Z analizy przeprowadzonej przez ERIF BIG wynika, że w I poł. 2024 r. sklepy online sprawdzały sytuację finansową swoich klientów o 78 proc. częściej w porównaniu…
Przeglądaj: Technologie
Klienci Shopera wygenerowali rekordowo wysoką sprzedaż w drugim kwartale 2024 r. Spółka pochwaliła się kilkukrotnie wyższym od konkurencji wzrostem GMV omnichannel, które wyniosło 3,5 mld złotych,…
TikTok to prawdziwa kopalnia internetowej rozrywki, która każdego dnia przyciąga miliony użytkowników z całego świata. Od viralowych filmików, przez taneczne wyzwania, aż po kreatywne tutoriale –…
Po ponad 18 miesiącach od hucznej premiery ChatGPT oraz rosnącej oferty produktów, rozwiązań i usług opartych na Gen AI, firmy odkrywają, że wdrożenia tych narzędzi są…
Carrefour Polska sfinalizował kolejny etap rozbudowy swojej platformy lojalnościowej “Mój Carrefour”, dzięki której dotrze do ponad 10 milionów Polaków. Firma zamierza rozwijać ten projekt wspólnie ze…
Sieć supermarketów spożywczych Intermarché wdrożyła nową odsłonę programu lojalnościowego „Moje Intermarché”. Począwszy od 1 sierpnia br. w trakcie zakupów klienci będą zbierali punkty poprzez aplikację, a…
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie zezwoliła PayPo na świadczenie usług płatniczych w charakterze krajowej instytucji płatniczej. Decyzję podjęto podczas posiedzenia KNF, które odbyło się 26 lipca 2024…
Klienci eobuwie.pl w Polsce robiący zakupy online mają już możliwość skorzystania z usługi odroczonych płatności oferowanej przez szwedzki fintech. – Odroczone płatności stale zyskują na popularności…
Kaufland kontynuuje rozwój innowacyjnych technologii zakupowych, udostępniając klientom coraz wygodniejsze i szybsze rozwiązania. Ogromnym zainteresowaniem cieszy się usługa K-Scan pozwalająca na samodzielne skanowanie produktów za pomocą…
Polscy konsumenci regularnie decydują się na skorzystanie z usługi cashback, czyli wypłaty gotówki przy okazji płatności kartą. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Fundację Polska Bezgotówkowa,…