Nawet kilka procent marży mogą stracić firmy działające w modelu cross-border e-commerce, jeżeli nie potraktują na poważnie transakcji zagranicznych. Shoper i Ebury zawarły porozumienie, dzięki któremu…
Przeglądaj: Technologie
Reflaunt, wiodąca platforma technologiczna w sektorze sprzedaży odzieży używanej oraz DHL Supply Chain, globalny lider w logistyce kontraktowej, ogłaszają współpracę logistyczną w zakresie recommerce. Współpraca ta…
Wzmacnianie krajowego biznesu e-commerce i modelu cross-border, a także wdrażanie najlepszych praktyk pro konsumenckich – to wektory działalności, które połączyły ścieżki LPP oraz Izby Gospodarki Elektronicznej.…
Przez ostatnią dekadę do programu lojalnościowego Tchibo Polska dołączyło kilkaset tysięcy klientów, którzy na co dzień aktywnie korzystają z jego benefitów. W minionym roku osoby korzystające z…
Z roku na rok konsekwentnie rośnie liczba osób korzystających z płatności odroczonych BNPL (buy now, pay later). Dotychczas aż 64 procent Polaków co najmniej raz skorzystała…
Choć już od ponad roku funkcjonuje dyrektywa Omnibus, zjawisko oszukiwania klientów na promocjach nadal może obejmować nawet 10-15 proc. e-handlu. Głównie dotyczy to małych i średnich…
Jeden z największych hipermarketów w Łodzi wprowadził kolejne rozwiązanie ułatwiające zakupy – mobilną aplikację Scan&Go. Polacy coraz częściej podejmują świadome wybory, także w sklepach, a nowa…
Inteligentne wyszukiwarki, silniki rekomendacji, optymalizacja cen, wirtualni asystenci – to tylko kilka funkcjonalności, które dzięki wykorzystaniu AI będą jeszcze skuteczniej wspierać e-commerce w 2024 roku. Z…
Konieczność dopasowania polityk cenowych do progów mentalnych konsumentów poprzez zmniejszanie ilości czy jakości w cenie była z nami od zawsze, ale w ostatnim okresie mamy do…
Organizowana przez Eurocash sieć supermarketów Delikatesy Centrum ma już ponad 4 mln użytkowników w systemie Delikarta. To jeden z najbardziej zaawansowanych programów lojalnościowych dla klientów lokalnych…