Rozwój technologii kształtuje sposób, w jaki ludzie dokonują zakupów. Jednym z trendów staje się obecnie social commerce. Potwierdzają to wyniki corocznego badania Adyen Retail Report –…
Przeglądaj: Technologie
Bricomarché od lat konsekwentnie inwestuje w nowe technologie IT. Cyfryzacją objętych jest wiele obszarów, zarówno w jednostkach centralnych, jak i sklepach oraz składach budowlanych należących do…
Redakcja OmnichannelNews.pl gościła na kolejnej już edycji konferencji Salesforce Connections w Chicago, gdzie mogliśmy dowiedzieć się o rozwiązaniach jakie oferuje dziś specjalistom sprzedaży online, obsługi klienta…
We współpracy z platformą do tworzenia gier Roblox, IKEA wprowadzi niebawem grę, która pozwoli uzytkownikom doświadczyć pracy w wirtualnym świecie firmy. Gra o nazwie The Co-Worker…
Mastercard, Empik i PayEye uruchamiają pilotaż płatności biometrycznych opartych o fuzję biometrii tęczówki oka i twarzy. To rozwiązanie zarówno super bezpieczne, jak i bardzo wygodne. Aby dokonać…
Hollywood Hair, jeden z liderów na polskim rynku salonów beauty, wprowadza na rynek innowacyjną aplikację. Dzięki niej, można wirtualnie przedłużyć włosy i w czasie rzeczywistym obejrzeć…
InPost korzysta z AI praktycznie w każdym obszarze, w którym działa. To zakres od codziennych narzędzi biurowych, które są wyposażone w funkcje AI, przez obszary marketingu,…
Cyfryzacja łańcucha dostaw staje się jednym z głównych elementów strategii firm dążących do zwiększenia elastyczności i odporności na zakłócenia. Znaczenie trendów napędzanych przez technologie będzie rosło…
Już ponad połowa badanych Polaków deklaruje, że sięga po aplikacje mobilne, by zrobić zakupy. Dla branży to nowe wyzwanie – by w pełni wykorzystać potencjał rosnącego…
Setki sklepów i lokali usługowych oraz dziesiątki kawiarni i restauracji w jednym programie lojalnościowym. Galeria Młociny nagradza klientów za zakupy, zwracając „Złociny” za rejestrację paragonów w…