Mimo turbulencji rok 2022 Fit Cake uważa za udany i bardzo rozwojowy dla franczyzy. Bazując na dotychczasowych osiągnięciach, sieć wytycza sobie Wielki Włochaty Cel do 2030…
Przeglądaj: Rozwój
Mex Polska, notowana na GPW spółka holdingowa, zarządzająca siecią popularnych punktów gastronomicznych, konsekwentnie realizuje plany rozwoju Grupy Kapitałowej i ogłasza otwarcie nowego lokalu w ramach konceptu…
Marka Rituals Cosmetics, która na naszym rynku stacjonarnie pojawiła się nieco ponad rok temu, otwiera właśnie swój 20. sklep w Polsce. Tym razem, produkty holenderskiej marki…
Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. 19 stycznia, Lidl Polska otworzy pierwszy sklep…
Ponad 4 mln klientów dziennie wybiera zakupy w sieci Biedronka z wielu powodów. Każdy z nich ma swoją motywację, aby codziennie powiedzieć „Do Biedronki IDĘ”. Ruszyła…
NKD stale rozbudowuje swoją sieć sklepów w Polsce. Na początku stycznia niemiecki detalista otworzył swój 12. sklep w kraju. Nowy market NKD znajduje się w Gliwicach,…
Sieć Maxi Zoo Polska obchodziła w minionym roku swój dziesiąty jubileusz, stworzyła własną aplikację, a także zrealizowała założoną strategię ekspansji. Kryzys nie był w stanie pokrzyżować…
Grupa Muszkieterów podsumowuje intensywny rok działań w obszarze rozwoju modelu franczyzowego. W minionym 2022 roku, Muszkieterowie postawili na wsparcie obecnych i przyszłych franczyzobiorców, m.in. organizując programy…
Green Caffè Nero rozpoczyna dynamicznie nowy rok, otwierając cztery kawiarnie w styczniu i kolejne dwie do końca pierwszego kwartału. Dwa nowe lokale pojawiły się w topowych…
Ponad miliard ludzi na świecie pije codziennie kawę, ale mało kto wie, że zużyte fusy po kawie to nie odpad, ale wartościowy surowiec, który może zostać…