Re_store to marka, która stawia na unikalny koncept second handu. W sierpniu 2022 roku otworzy swój drugi salon stacjonarny – w Blue City w Warszawie. W…
Przeglądaj: Retail
Haribo potwierdza, że pod koniec sierpnia otwarty zostanie pierwszy w Polsce firmowy sklep marki. Zlokalizowany będzie w warszawskim centrum outletowym Factory Ursus. W pierwszym w Polsce…
Zarząd GTC podjął decyzję o zmianie realizowanej strategii. Chodzi o inwestycje w nowe sektory rynku, których profil może odbiegać od dotychczasowego zakresu działalności spółki. Potencjalne, nowe…
Analiza ponad 31 tys. cen detalicznych wykazała, że w lipcu br. zakupy w sklepach były droższe średnio o 18,6 proc. niż rok wcześniej. Zdrożały wszystkie monitorowane…
Dane M/platform z handlu tradycyjnego wskazują, że w lipcu kupowaliśmy więcej produktów niż w czerwcu przy zbliżonej liczbie wizyt. Podczas wizyty w sklepie płaciliśmy średnio 24,29…
Atrium wciąż wzbogaca swoje centra o nowe i odświeżone koncepty handlowe. W pierwszej połowie 2022 roku otwarto ponad 50 nowych sklepów o łącznej powierzchni 14 000…
Grupa Muszkieterów konsekwentnie się rozwija, dlatego sieć Intermarché postawiła na remodeling supermarketów w koncepcie Power, którego filarem są kategorie świeże. Sklepy zyskały zupełnie nowy wizerunek i…
GTC inwestuje w nowe doświadczenia swoich najemców. W trakcie wakacji w Aeropark Business Centre została otwarta autonomiczna Żabka Nano. Współpraca wpisuje się w strategię GTC, w…
Sektor e-commerce na przestrzeni ostatnich dwóch lat radził sobie doskonale. Jeszcze w tym roku przewidywano dwucyfrowe wzrosty, mimo galopującej inflacji, rosnących cen, a także rosyjskiej agresji…
Dane dotyczące odwiedzalności centrów handlowych w Polsce w ostatnim czasie przebiły wyniki sprzed pandemii. Odwiedzalność w oparciu o Footfall Density Index najszybciej rośnie w dużych miastach,…