Haribo potwierdza, że pod koniec sierpnia otwarty zostanie pierwszy w Polsce firmowy sklep marki. Zlokalizowany będzie w warszawskim centrum outletowym Factory Ursus.
W pierwszym w Polsce firmowym sklepie Haribo zaoferuje swoim fanom bestsellery marki i nowości, a także produkty unikatowe, niedostępne w tradycyjnej sprzedaży, oraz akcesoria związane z Haribo. Dodatkowo w strefie pick&mix będzie możliwość samodzielnego przygotowania ulubionej kompozycji żelek.
– Haribo to marka nowoczesna, świadomie budująca swoją ofertę i ekspert w kategorii żelek. Przygotowując pierwszy w Polsce sklep firmowy zależało nam, by te atrybuty były widoczne dla naszych klientów. Dlatego każdy kto przekroczy próg sklepu Haribo, znajdzie się w kolorowym, pełnym radości świecie marki. Podkreślać to będzie zarówno nowoczesny design, jak i różnorodna oferta z unikalnymi produktami oraz gadżetami. Dodatkowo nowo otwarty, wyjątkowy sklep Haribo to dla nas okazja, by jeszcze bardziej zbliżyć się do naszych odbiorców, ponieważ silne więzi z konsumentami, obok jakości produktów, są dla marki Haribo priorytetem – mówi Anna Stróżyńska, Dyrektor Marketingu Haribo Polska.
Haribo zadebiutuje z pierwszym sklepem w Factory Ursus w Warszawie
Firmowy sklep Haribo będzie komfortową i pełną kolorów przestrzenią, w której klienci odnajdą ulubione produkty i akcesoria. Zajmie on powierzchnię 109 mkw. w warszawskim centrum outletowym Factory Ursus. To największa sieć outletów w Polsce, zarządzana przez Neinver – lidera rynku w Polsce i Hiszpanii oraz wiodącego operatora tego segmentu w Europie.
– Outlety Factory nie po raz pierwszy stały się miejscem debiutu znanej, światowej marki na polskim rynku. To centra pozytywnych doświadczeń zakupowych, kojarzone z ofertą wyjątkowych marek w zawsze atrakcyjnych cenach. Sklep Haribo doskonale uzupełni ofertę dodatkową outletu Factory Ursus, stawiając z pewnością mocny krok na lokalnym rynku w Polsce – mówi Natalia Wiśniewska, Marketing Manager Neinver.