GTC inwestuje w nowe doświadczenia swoich najemców. W trakcie wakacji w Aeropark Business Centre została otwarta autonomiczna Żabka Nano. Współpraca wpisuje się w strategię GTC, w ramach której spółka chce digitalizować swoją ofertę oraz skupić się na potrzebach i wygodzie najemców i ich pracowników.
W sklepie Żabka Nano pracownicy i goście Aeropark Business Centre mają możliwość zrobienia w pełni samoobsługowych zakupów. Innowacyjny koncept jest oparty na najnowszych technologiach, takich jak zaawansowane modele przetwarzania obrazu przy wykorzystaniu algorytmów sztucznej inteligencji do obsługi klienta oraz inteligentne rozwiązania w zakresie zarządzania energią, bezpieczeństwa i dostępności sklepu. Sklep jest w pełni zintegrowany z aplikacją Żappka, a w środku nie ma kas ani obsługi. Do zrobienia zakupów wystarczy smartfon. Przed wejściem do Żabka Nano aplikacja generuje jednorazowy, przypisany do danego punktu kod QR. Po zeskanowaniu kodu drzwi otwierają się automatycznie. Zakupy zajmują tylko chwilę – wystarczy wziąć z półki wybrane produkty i z nimi wyjść, a pieniądze za zakupy zostają automatycznie pobrane z konta podpiętego do aplikacji. Co ważne, dzięki zastosowanym innowacjom oraz braku obsługi, sklep jest czynny całą dobę.
Świat online z offline
– Cieszymy się, że nasz nowy, autonomiczny koncept nabiera rozpędu, a kolejne firmy, takie jak GTC, decydują się wzbogacić swoje biurowce o placówki Żabka Nano. To format łączący świat online z offline, pozwalający zrobić wygodne zakupy bez stania w kolejce. Mamy nadzieję, że bezobsługowy sklep w Aeropark Business Centre w pełni usatysfakcjonuje społeczność najemców, a w efekcie owocnej współpracy kolejne innowacyjne Żabki Nano pojawią się w biurach GTC w całej Polsce – mówi Paweł Grabowski, dyrektor rozwiązań bezobsługowych Żabka Future.
Przy zawieraniu umowy, GTC, właściciela Aeropark Business Centre, reprezentowała międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield. Umowa podpisana z Żabką jest strategicznym ruchem GTC w kierunku rozwoju cyfryzacji i innowacyjnych rozwiązań dla najemców. Od grudnia 2021 r. najemcy Aeroparku mogą również korzystać z aplikacji do zarządzania biurem – „Welcome GTC”, która pomaga w budowaniu lokalnej społeczności. Dzięki niej pracownicy mogą rezerwować sale konferencyjne, zamawiać posiłki z lokalnych restauracji czy skorzystać z oferty handlowej w okolicy budynku. W planach dewelopera jest dalsze testowanie cyfrowych rozwiązań zwiększających bezpieczeństwo i komfort najemców.
– Widzimy wśród naszych najemców rosnące zapotrzebowanie na wygodne i bezpieczne zakupy. Jednocześnie myślimy długofalowo o rozwoju oferty usługowej naszych biur, dlatego koncentrujemy się na zaawansowanych technologicznie rozwiązaniach, które dostarczają nowych doświadczeń i ułatwiają codzienne życie. Jesteśmy przekonani, że bezobsługowa Żabka Nano zaspokoi codzienne spożywcze potrzeby najemców. Zakupy w sklepie obsługiwanym za pomocą aplikacji stają się bardziej ekscytujące. Czynny całą dobę sklep bez kolejek do kasy idealnie wpasowuje się w ofertę usługową Aeroparku – mówi Marcin Dondalski, Leasing Manager, GTC.
– Innowacyjny koncept sklepu autonomicznego doskonale wpisuje się w obecne warunki – w sposób ciągły zapewnia ofertę spożywczą dla pracowników biurowych, którzy sami decydują kiedy chcą z niej skorzystać – mówi Magdalena Gniazdowska, Associate, Retail Department w Cushman & Wakefield Polska.