Zwiększający się poziom inflacji, a co za tym idzie – rosnące ceny w sklepach wpływają na zawartość portfeli Polaków oraz ich decyzje zakupowe. Klienci sklepów internetowych…
Przeglądaj: Polecane
Poza lokalizacjami, które są bardzo istotne, w naszym koncepcie najważniejszy jest reżim budżetowy, bo Just GYM jest w gruncie rzeczy konceptem dyskontowym. Daleko rozwinięta automatyzacja pozwala…
Wzrost GMV jest obecnie napędzany przez inflację. My patrzymy na rynek w ujęciu ilościowym. Uważam, że w ujęciu wolumenowym, wzrost e-commerce w Polsce może oscylować w…
Platforma Answear.com według wstępnych danych wypracował w III kw. 2022 r. 244 mln zł sprzedaży on-line, oznacza to wzrost o 51 proc. rdr. Bardzo dobre wyniki…
Grupa LPP podtrzymała w raporcie finansowym za I półrocze, że plany sprzedażowe na rok finansowy 2022/23 (z wyłączeniem Rosji i częściowo rynku Ukrainy) wskazują na możliwość…
Wraz z początkiem października 2022 roku, Robert Stupak objął funkcję dyrektora marketingu, digital, e-commerce i IT w Carrefour Polska. Dołączył on również do Komitetu Wykonawczego sieci.…
Międzynarodowa firma doradcza Savills podpisała umowę z firmą Knight Frank, która obejmuje przejęcie zespołu zarządzania nieruchomościami komercyjnymi zlokalizowanymi w Polsce. W ramach zawartego porozumienia do Savills…
Salesforce, globalny lider rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami (CRM) oraz ich automatyzacji, uruchomił rejestrację na wydarzenie Salesforce Warsaw Live 2022, które odbędzie się 13 października…
Na działce przy ul. Towarowej 22 w Warszawie rozpoczęły się już wyburzenia starego centrum handlowego. To oznacza, że firma jest coraz bliżej rozpoczęcia nowego projektu „destination”.…
Dawne gospodarstwo ogrodnicze rodziny Ulrichów, która wsławiła się w przedwojennej Warszawie hodowlą ananasów, odzyskuje swój blask. Dzięki inicjatywie Wola Parku, należącego do Ingka Centres, kompleks stanie się…