EPP, największy zarządca centrów handlowych w Polsce, wprowadził w swoich obiektach szereg rozwiązań mających na celu oszczędzanie energii. To odpowiedź firmy na sytuację na rynku energii,…
Przeglądaj: Odpowiedzialny biznes
W obliczu zbliżającego się kryzysu energetycznego, Carrefour zdecydował się przyspieszyć wdrożenia w sklepach, magazynach i centrali firmy kolejnych dobrych praktyk dot. oszczędzania energii oraz zaplanowanych inwestycji…
Trzeci rok z rzędu Neinver uzyskał najwyższą ocenę 5 gwiazdek w klasyfikacji „Global Real Estate Sustainability Benchmark za 2022 rok”. To globalna inicjatywa, poddająca ocenie realizację…
Żabka kontynuuje działania mające na celu ochronę środowiska i zmniejszenie swojego śladu węglowego. W trosce o komfort użytkowników, mieszkańców miast oraz planety, we współpracy z liderem…
Nie tylko doraźne działania. Należąca do GTC S.A. galeria jest pierwszym w Polsce obiektem handlowym, który w odpowiedzi na kryzys energetyczny ekspresowo sfinalizował inwestycję w odnawialne…
Sprzedaż całej kolekcji – aż do ostatniej sztuki – to zasada przyświecająca Lancerto. Polska marka premium tak projektuje i szyje swoje ubrania, a następnie planuje ich…
„Wiązy dla Wiązowny” to akcja edukacyjna zorganizowana przez Gminny Ośrodek Kultury w Wiązownie, podczas której mieszkańcy wzięli udział w warsztatach i spotkaniach popularyzujących troskę o środowisko.…
Sephora od lat współpracuje globalnie oraz lokalnie z zewnętrznymi partnerami, wraz z którymi realizuje programy i akcje społeczne oraz ekologiczne. Działa na rzecz wyrównywania szans społecznych,…
Jak wynika z badań, coraz więcej osób zwraca uwagę na swoje codzienne nawyki mające wpływ na środowisko – obecnie aż 86 proc. Polaków korzysta z toreb…
Accenture we współpracy z OTCF wypracowało model analizowania i zbierania danych, umożliwiający bieżący monitoring postępów realizacji strategii zrównoważonego rozwoju „4F Change”. Analiza ponad 300 środowiskowych i…