Najlepsze projekty laureatów tegorocznej edycji konkursu Responsible Fashion Awards pojawiły się w witrynach salonów Reserved w Gdańsku, Warszawie, Łodzi, Krakowie i Londynie. W ten sposób LPP…
Przeglądaj: Odpowiedzialny biznes
W perfumeriach stacjonarnych Sephora i na sephora.pl zadebiutowała już kolekcja świąteczna marki. Jak co roku, wśród propozycji prezentowych na zbliżający się sezon, znajdziemy uroczy gadżet -…
Pomysłodawcą i organizatorem inicjatywy EKOzwroty jest InPost, a marka CCC dołączyła jako wyłączny partner obuwniczy. Po blisko miesiącu, akcje zaczęła wspierać marka DeeZee. Teraz, włącza się…
Atrium Poland Real Estate Management partneruje akcji Mosznowładcy, organizowanej przez Fundację Kapitan Światełko. W ramach tego wydarzenia wszyscy chętni panowie mogą wykonać badania pod kątem wczesnego…
Stawienie czoła największym wyzwaniom naszych czasów – ochronie środowiska i klimatu, prawom człowieka, sprawiedliwym wynagrodzeniom – wymaga silnego zaangażowania. Jako tradycyjna firma rodzinna, Tchibo wierzy, że…
W ciągu pół roku krakowska IKEA przekazała organizacjom pomagającym osobom z doświadczeniem uchodźczym ponad 35 tys. artykułów. Nie była to tylko pomoc rzeczowa. Pracownicy sklepu zaprojektowali wnętrza,…
Zgłoszenia z 16 krajów z całej Europy, profesjonalne jury złożone z 25 specjalistów branży i sukces Atrium European Real Estate – właściciela, dewelopera i zarządcy świetnie…
Budynek zeroemisyjny jest Świętym Graalem branży nieruchomości. Próby zrównoważenia emisji dwutlenku węgla poprzez sadzenie drzew okazały się w dużej mierze fiaskiem, należy więc skupić się na…
Laurella, młoda marka modowa działająca w modelu stacjonarnym oraz w kanale e-commerce, zapowiada szereg działań mających na celu pogłębienie podjętej przez firmę troski o środowisko. Dalszy…
EPP, największy zarządca centrów handlowych w Polsce, wprowadził w swoich obiektach szereg rozwiązań mających na celu oszczędzanie energii. To odpowiedź firmy na sytuację na rynku energii,…