Skonsolidowane przychody ze sprzedaży towarów osiągnięte w II kwartale 2023 roku przez Grupę Kapitałową Monnari wyniosły ok. 72,2 mln zł i były wyższe o 0,7 proc. od przychodów w porównywalnym okresie 2022 r.
Grupa Kapitałowa wygenerowała przychody ze sprzedaży towarów za I półrocze 2023 r. w wysokości 138,5 mln zł, co oznacza wzrost o 10,0 proc. w relacji do porównywalnego okresu 2022 r. Wówczas wyniosły one 125,9 mln. zł. – podaje serwis biznes.pap.pl.
Wyższa marża na sprzedaży
Marża brutto na sprzedaży towarów w II kwartale 2023 r. wyniosła 63,2 proc., w porównaniu do marży w wysokości 60,0 proc. w analogicznym okresie 2022 r. W całym I półroczu b.r. marża brutto na sprzedaży towarów osiągnęła poziom 59,0 proc., w relacji do 57,1 proc. w I półroczu w 2022 r.
Na koniec czerwca 2023 r. Grupa Kapitałowa posiadała 225 salonów sprzedaży (vs. 204 salony w I półroczu 2022 r.) dla obu marek (Monnari 185 salonów, franczyza Monnari 21 salonów, Femestage 19 salonów) wraz ze sklepem internetowym, o całkowitej powierzchni ok. 48,8 tys. mkw. (47,0 tys. mkw. w I pół. 2022 r.), co oznacza wzrost rok do roku powierzchni sieci o ok. 3,8 proc. i ilości salonów o 21.