W centrum handlowym zadebiutowała włoska marka SALEWA, która jest liderem na rynku sprzętu alpinistycznego. Obecny w kilkudziesięciu krajach brand uruchomił w galerii pierwszy stacjonarny sklep w północnej części województwa śląskiego.
Na powierzchni 146 m kw. odwiedzający Jurajską mogą teraz znaleźć wszystko, co niezbędne do aktywności i wypraw górskich, w tym m.in. specjalistyczną odzież, sprzęt, akcesoria i obuwie. Markę wyróżnia wysoka jakość produktów, a także włoski design.
9 najemców „sportowych”
– SALEWA to marka, którą doskonale znają miłośnicy wypraw górskich. Dzięki jej obecności w naszym tenant-mixie wzbogacamy ofertę sportową, a także – co ważne – sprawiamy, że zaspokaja ona znacznie szersze potrzeby klientów, którzy uprawiają różnego rodzaju aktywności outdoorowe – mówi Anna Borecka, wicedyrektor Galerii Jurajskiej.
– Jest to więc ważne otwarcie, zarówno w kontekście rozwoju segmentu sportowego i jego dywersyfikacji, jak również procesu umacniania naszej oferty handlowej, w której kupujący mogą znaleźć coraz więcej lokalnie unikalnych brandów, a więc dostępnych wyłącznie w Jurajskiej. SALEWA również zalicza się do tego grona – dodaje.
W efekcie ostatniego otwarcia cały segment sportowy Jurajskiej składa się dziś już z 9 najemców. Oprócz sklepu SALEWA, odwiedzający Jurajską mogą znaleźć w galerii m.in. sklepy multibrandowe Intersport i Sizeer oraz salony: Nike, Adidas, 4F czy Puma. Działają tu też sklepy klubowe RKS Raków oraz Włókniarza Częstochowa.
Większe lokale
Ale Jurajska przyciąga nie tylko nowe marki, które dostrzegają jej potencjał leasingowy. Także wieloletni partnerzy biznesowi inwestują w rozwój w galerii. Restauracja A-Dong Asia Express, w której menu można znaleźć szeroką gamę dań kuchni orientalnej, przeprowadziła się do większego lokalu, który teraz ma 127 m kw.
Na podobny ruch zdecydowała się marka odzieżowa Vistula. Z początkiem października tego roku najemca otworzy salon w najnowszym koncepcie na drugim poziomie Jurajskiej. Tym razem będzie miał on powierzchnie aż 308 m kw. W jego ofercie, tak jak we wcześniejszym lokalu, znaleźć będzie można propozycję modową dla mężczyzn i kobiet.
– Marki, które są u nas od dawna, dostrzegają rynkową siłę Jurajskiej, pozycję lidera czy fakt, że obiekt jest niemal w pełni skomercjalizowany. To zachęca do rozwoju i inwestycji. Tylko w ciągu ostatniego roku aż 7 naszych partnerów biznesowych zdecydowało się m.in. na: dodatkowy najem, relokację na większą powierzchnię, modernizację czy wprowadzenie nowego konceptu – mówi Anna Borecka.
– To najlepiej pokazuje, jak dużym cieszymy się zaufaniem rynku. Zwłaszcza, że wśród marek, decydujących się na rozwój najmu, są zarówno znane sieci, duże krajowe i międzynarodowe marki lifestylowe i modowe takie jak np. Stradivarius czy ostatnio Vistula, jak również młode brandy i lokalne koncepty – dodaje.
Nie są to jednak jedyne zmiany w ofercie. – Przed nami sezon, który zaowocuje otwarciami. Finalizujemy obecnie rozmowy z kolejnymi markami, które w ramach rekomercjalizacji pojawią się w naszym obiekcie. Również brandy, które są z nami od wielu lat, szykują się do prac modernizacyjnych i przeprowadzek do nowych, większych lokali – zapowiada Anna Borecka.