Wojas, właściciel polskiej marki obuwniczej i sieci sklepów, miał w sierpniu 2023 roku ponad 36,3 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 53,1 proc. w stosunku do przychodów osiągniętych w sierpniu 2022 roku – podała spółka w komunikacie.
W okresie styczeń – sierpień 2023 wielkość skonsolidowanych przychodów Wojas ze sprzedaży wyniosła 249,7 mln zł. Tym samym przychody były wyższe o 29,9 proc. w stosunku analogicznym okresie roku poprzedniego.
Sprzedaż detaliczna
Natomiast skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej spółki Wojas w sierpniu 2023 roku wyniosły 19,7 mln zł i były wyższe o 6,4 proc. od przychodów osiągniętych w sierpniu 2022 roku.
Narastająco, w okresie styczeń – sierpień 2023 skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 154,8 mln zł, co oznacza wzrost o 13 proc. rok do roku.
Wojas S.A. to jeden z największych producentów obuwia skórzanego w Polsce, z wielopokoleniową, szewską tradycją. Od ponad 30 lat produkuje i sprzedaje obuwie męskie, damskie, młodzieżowe oraz specjalistyczne z zachowaniem tradycyjnych, rzemieślniczych technik produkcji. Oferta obejmuje również galanterię skórzaną oraz akcesoria i środki do pielęgnacji obuwia. Od lat marka kojarzona jest z trwałością, wysoką jakością i modnym designem.