Designer Outlet Sosnowiec powiększył swoją ofertę o znaną amerykańską markę modową. Salon kultowego brandu Tommy Hilfiger zajął powierzchnię 347 mkw., a przestronne wnętrze zaaranżowane zostało wg najnowszego konceptu dedykowanego rynkowi europejskiemu. To pierwszy na Śląsku i Zagłębiu sklep outletowy marki.
Salon Tommy Hilfiger otwarty w Designer Outlet Sosnowiec to nowe stylowe i trendy miejsce na zakupowej mapie Śląska i Zagłębia. Ten jedyny w regionie sklep outletowy marki oferuje bardzo szeroki asortyment skierowany zarówno do kobiet jak i do mężczyzn. Kolekcje sygnowane kultowym logo, to oferta dla wielbicieli znakomitej jakości, miejskiego szyku i łączenia najnowszych trendów z zawsze modną klasyką. Klienci znajdą tu stroje zarówno do pracy, jak i na weekendowe czy wakacyjne wypady, dodatki i akcesoria, które nadadzą elegancji każdej stylizacji.
-Nowo otwarty salon Tommy Hilfiger jest kolejnym przykładem marki premium, która właśnie z Designer Outlet Sosnowiec postanowiła rozwijać sprzedaż na polskim rynku. Otwarcie jest efektem obranej przez ROS Retail Outlet Shopping strategii leasingowej, wzmacniającej segment premium. To też odpowiedź na oczekiwania klientów centrum, którzy stawiają na dobrą jakość i znane marki w przyjaznej cenie – mówi Dariusz Obołończyk, Center Manager Designer Outlet Sosnowiec, ROS Retail Outlet Shopping i dodaje – Cieszymy się, że nasi klienci zyskają kolejny powód do odwiedzin naszego centrum, ale i dostęp do ikonicznego brandu, jakim niewątpliwie jest Tommy Hilfiger.
Innowacyjny koncept architektoniczny
Powierzchnia obejmująca bez mała 350 mkw. została zaaranżowana według innowacyjnego konceptu architektonicznego, opracowanego przez markę dla rynku europejskiego. Wygodne usytuowanie kas, przestrzeń podzielona na czytelne strefy odpowiadające różnym preferencjom klientów pozwalają na duży komfort zakupów i łatwe znalezienie odpowiedniego działu.
Tommy Hilfiger to popularna marka premium, mająca miłośników na całym świecie, także w Polsce. Uwielbiana przez elity, które hołdują stylowi preppy – kojarzonemu z prestiżowymi amerykańskimi uczelniami, elegancją i szykiem w codziennym wydaniu.Styl Tommy Hilfiger idealnie wpasowuje się w zawsze modną klasykę pozwalającą na dużą swobodę w komponowaniu ubioru, także w wydaniu casual. Jego kwintesencją są wysokiej jakości materiały i fasony, które nawiązują do tradycji. Marka idealna do komponowania stylizacji w modnym obecnie trendzie inspirowanym stylem old money.
-To nie jedyna letnia zmiana jaką możemy ogłosić wraz z naszym partnerem, Phillips-Van Heusen Corporation – właścicielem marki Tommy Hilfiger. Ta jedna z największych światowych firm zajmujących się produkcją odzieży, posiada w swoim portfolio także brand Calvin Klein, który doskonale znają i lubią nasi klienci. Właśnie oddaliśmy do użytku znacznie powiększony sklep tej marki, który po modernizacji zajmuje obecnie powierzchnię 283 mkw. – dodaje Dariusz Obołończyk.