To już kolejna warszawska lokalizacja, w której otwarta została drogeria Hebe. Na klientów czekają atrakcyjne promocje i oferty specjalne.
Hebe to sieć oferująca starannie wyselekcjonowany, różnorodny asortyment oraz produkty dostępne na wyłączność, m.in. marek Gosh, Hean, Bandi, Benton, Nacomi, Halloween czy Desigual. Hebe posiada bogatą ofertę kosmetyków naturalnych, koreańskich, dermo oraz profesjonalnych, a także szeroki wybór wysokiej jakości produktów do makijażu i akcesoriów, m.in. Hebe Professional.
Nowy sklep Hebe zlokalizowany w Centrum Handlowym Atrium Promenada przy ul. Ostrobramskiej 75C w Warszawie jest otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00-21:00, a w niedziele handlowe w godz. 10:00-20:00.
Dobre wyniki finansowe
Dla drogerii Hebe pierwszy kwartał 2023 roku był całkiem dobry. Sieć należąca do Jeronimo Martins osiągnęła przychody przekraczające 93 mln euro, co oznacza wzrost o 29,5 proc. w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego. Sprzedaż w walucie lokalnej zwiększyła się o 31,9 proc., a LFL wzrósł o 22,6 proc. Przy tym drogerie internetowe osiągnęły dobre wyniki, z niewielkim wkładem ze strony e-drogerii w Czechach i na Słowacji.
EBITDA w podanym okresie wyniosła 5 mln euro, czyli była większa o 25,6 proc., zaś marża ze sprzedaży spadła do 5,1 proc. W pierwszym kwartale br. Hebe powiększyła sieć o dwie drogerie.