Platforma zakupowa wszystko.pl. ma ruszyć pod koniec czerwca, ale na portalu już od kilku miesięcy sprzedaż prowadzą pierwsze sklepy internetowe.
Aktualnie na rozwijanej platformie Comarchu wszystko.pl trwają testy konsumenckie. Bierze w nich udział dedykowana grupa konsumentów (ok. 7 tys. pracowników Grupy Kapitałowej Comarch) oraz – od marca – również sprzedający, którzy zarejestrowali i zweryfikowali konto na portalu. Tym samym sprzedawcy mogą sprzedawać swoje produkty jeszcze przed oficjalną premierę serwisu. Ta planowana jest na czerwiec tego roku.
Najbardziej zaangażowani sprzedawcy (wystawiający regularnie swoje produkty na wszystko.pl podczas testów) będą mogli liczyć na preferencyjne warunki promowania asortymentu oraz atrakcyjne pakiety marketingowe po premierze komercyjnej.
Ponad 10 tys. sprzedawców
Na platformie już zarejestrowało się ponad 10 tysięcy sprzedawców i wciąż dołączają kolejne sklepy e-commerce.
– Naszym celem jest dywersyfikacja kanałów sprzedaży, liczymy, że nasze wsparcie jako doświadczonego Sprzedawcy w marketplace’ach pomoże dostarczyć atrakcyjną ofertę klientowi końcowemu – mówi Tomasz Żak, Dyrektor Sprzedaży w firmie Prolech. – Etap testowy wszystko.pl jest idealnym momentem na wypracowanie rozwiązań, które połączą interes Klienta Końcowego, Sprzedawcy, wszystko.pl i stworzą miejsce, do którego klient będzie powracał. Liczymy, że brak prowizji na wszystko.pl pozwoli nam być bardziej konkurencyjnymi, co przy szybkiej dostawie i lokalnym wsparciu posprzedażowym, powinno pomóc pozyskać część klientów, zapewnić bardziej komfortowe zakupy – dodaje.
– Codziennie rozmawiamy ze sklepami e-commerce, w tym z tymi najpopularniejszymi w danej branży, i opowiadamy im o korzyściach, które zyskają u nas już na starcie. Wśród benefitów jest nie tylko brak prowizji od sprzedaży, ale też darmowe prowadzenie konta, pomoc opiekuna kategorii czy ciekawe rozwiązania marketingowe – przekonuje Mariola Barzyk-Libura, dyrektor wszystko.pl.