Sieć Dino otworzyła od stycznia do końca marca 2023 r. 54 nowe sklepy. Oznacza to, że na koniec marca 2023 r. sieć liczyła 2210 sklepów wobec 1880 rok wcześniej.
Powierzchnia sali sprzedaży sklepów Dino wyniosła 869,4 tys. mkw. wobec 736,7 tys. mkw. rok temu.
W 2022 r. Dino Polska kontynuowała rozwój geograficzny, czego efektem było uruchomienie 344 nowych marketów Dino. Ekspansja przebiega w rytm sprawdzonej i realizowanej od lat strategii zakładającej przede wszystkim zagęszczania sklepów na terenach gdzie sieć jest już obecna, a także stopniowe wchodzenie na nowe obszary. Na koniec 2022 r. Dino Polska posiadała 2156 sklepów, o 19 proc. więcej w porównaniu do 2021 r.
– W 2022 r. w rozwój zainwestowaliśmy 1,4 mld zł, a skumulowana wartość nakładów inwestycyjnych Dino Polska za ostatnich 5 lat zwiększyła się do 5,4 mld zł. Równocześnie stworzyliśmy 5 tys. nowych miejsc pracy w 2022 r. i 24,3 tys. w latach 2018-2022 – mówi Michał Krauze, Członek Zarządu Dino Polska.