Kolejne sklepy dołączyły do sieci SPAR – placówka SPAR Mini w Solnikach, a także 2 sklepy SPAR Express na stacjach benzynowych w Grudziądzu i Świeciu.
SPAR Mini w Solnikach ma powierzchnię sprzedaży 48 m2. Natomiast sklepy SPAR Express mają po 80 m2 sali sprzedaży, są otwarte całą dobę, każdy posiada też strefę Bean Tree Cafe – oferującą gorące napoje i ciepłe dania.
Dynamiczny rozwój w Polsce
Klienci w placówkach SPAR mogą kupić polskie produkty w atrakcyjnych cenach, a także bardzo dobrej jakości wyroby pod marką własną SPAR, których asortyment jest wciąż rozwijany. Sieć SPAR dynamicznie rozwija się w całej Polsce i szuka kolejnych lokalizacji.
– SPAR jest największą na świecie, dobrowolną organizacją handlową. Sklep każdego partnera jest niezależny i jest jego własnym biznesem. Działalność SPAR Polska polega na sprzedaży hurtowej, w ramach której dostarczamy towary i usługi naszym partnerom. Nie dostarczamy produktów z naszych magazynów do nikogo spoza systemu SPAR. Z tego powodu lojalność zakupowa ma ogromne znaczenie dla działania firmy jako całości. Wraz z asortymentem, który dostarczamy, zapewniamy również kompleksowy program promocyjny – który jest napędzany przez ulotki, billboardy, media społecznościowe i radio. Wszystko to jest dostarczane bezpłatnie naszym partnerom. Naszym partnerom zapewniamy również kompleksowe wsparcie operacyjne, kadrowe, rozwojowe i informatyczne – pomagając im w zdobyciu niezbędnej wiedzy do prowadzenia rentownych biznesów. Nasza gama produktów marek własnych marki SPAR (około 1000 do końca 2023 r.) jest opracowywana wewnętrznie i zapewnia konsumentom najwyższą jakość. Filozofia SPAR polega na tym, że „wszyscy skorzystają na zjednoczonej współpracy” i chociaż zachęcamy naszych partnerów do lojalności wobec naszego systemu, mogą dokonywać zakupów poza systemem, aby zaspokoić konkretne lokalne potrzeby. Sieć SPAR systematycznie powiększa się w całej Polsce. Jesteśmy w dużych miastach – ale także w małych miejscowościach i na wsi. Nasi partnerzy handlowi to dynamiczni, polscy przedsiębiorcy – którzy prowadzą biznesy w swoich miejscowościach, gdzie mieszkają i są szanowani. To jest największa wartość dla nas – zyski naszych partnerów – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.
SPAR cały czas rozwija swoją markę własną – sieć wprowadziła świeże warzywa SPAR oraz dania gotowe i soki pod marką Fresh to go. Łącznie w ofercie jest ponad 600 indeksów marki własnej, a w planach jest rozszerzenie asortymentu do 1000 indeksów.