Future Mind wzmacnia wszystkie obszary swojej działalności, kładąc duży nacisk na Dział Advisory, który wspiera partnerów w procesie transformacji cyfrowej. Do zespołu Advisory, na czele którego stoi Izabela Franke, dołączył Jakub Nawrocki. Jako Lead UX Researcher będzie wspierał klientów Future Mind w identyfikacji potrzeb użytkowników i testowaniu nowych konceptów produktów.
Jakub Nawrocki może pochwalić się 12-letnim doświadczeniem w pracy badawczej i analitycznej. Specjalizuje się w badaniach user experience, usability oraz customer experience. Przed dołączeniem do Future Mind przez niemal 5 lat pracował w agencji Symetria UX, odpowiadając za rozwój działu research i współtworzenie autorskich metod pomiaru doświadczeń użytkowników tj. UX Index Pyramid. Zajmował się także projektowaniem i wdrażaniem złożonych procesów badawczych zakładających cykliczne pomiary doświadczeń na różnych poziomach z wykorzystaniem metod ilościowych i jakościowych.
Projekty dla branży finansowej, płatniczej, retail i e-commerce
W trakcie swojej kariery zawodowej uczestniczył w wielu projektach realizowanych dla firm z branży finansowej, płatniczej, retail i e-commerce – takich jak Allegro, OLX Group, McDonald’s, CCC, eobuwie.pl, jush! (Grupa Żabka), Bank ING, Santander Bank Polska czy Polski Standard Płatności (BLIK). W ostatnich latach zajmował się również coachingiem, prowadząc szkolenia z zakresu badań, a także certyfikowane szkolenia UX-PM.
W firmie technologiczno-doradczej Future Mind, Jakub Nawrocki objął stanowisko Lead UX Researcher. Poprzez projektowanie i wdrażanie procesów badawczych będzie wspierał klientów firmy w określaniu potrzeb i oczekiwań ich użytkowników, a także zajmie się weryfikacją nowatorskich konceptów produktów.
– Obszar badań jest kluczowy dla zapewnienia doskonałych doświadczeń użytkowników i tworzenia produktów odpowiadających na ich potrzeby, przy jednoczesnej realizacji celów biznesowych naszych klientów. Wymaga to nie tylko wiedzy eksperckiej, ale także umiejętnego wykorzystania danych. Jestem przekonana, że dołączenie do działu Advisory Jakuba, mającego doświadczenie w tej dziedzinie, przełoży się na dostarczanie unikalnej wartości naszym klientom, zarówno na etapie tworzenia produktów, jak i ich rozwoju oraz optymalizacji – mówiI zabela Franke, Head of Advisory w Future Mind. – W najbliższym czasie jako zespół jeszcze mocniej skupimy się na doradztwie klientom w zakresie transformacji cyfrowej ze szczególnym uwzględnieniem takich aspektów, jak personalizacja doświadczeń oraz budowanie zaangażowania konsumentów – dodaje.
Jakub Nawrocki jest autorem licznych publikacji z zakresu metodyki badań, kształtowania trendów i edukacji. Podczas wieloletniej praktyki zdobył certyfikaty takie jak Basic Management Training firmy DT Experts i UX-PM Level 3 międzynarodowego stowarzyszenia UXalliance.