Answear.com ogłosiło, że do firmy dołączyła Kaja Wrzeszcz, która będzie pełniła rolą Dyrektor Marketingu odpowiedzialnego za wizerunek marki PRM.
“Kaja Wrzeszcz wnosi do zespołu unikalną międzynarodową ekspertyzę w tworzeniu i rozwoju marek, szczególnie w branży fashion, lifestyle i design, zdobytą podczas pracy, zarówno jako lider korporacyjny, jak i interdyscyplinarny konsultant. Kaja dobrze odnajduje się w dynamicznym środowisku profesjonalnym; zdobywała swoje doświadczenie w pracy dla najbardziej ekspansywnych brandów lifestylowych jak Pandora, Swarovski czy Puma oraz najwyżej cenionych marek w sektorze dóbr luksusowych od Celine, przez Fendi do Chanel” – czytamy w oświadczeniu firmy Answear.com.
Wzmocnienie wizerunki marki
Kaja Wrzeszcz dołączyła do zespołu w czasie tworzenia identyfikacji, premiery globalnej kampanii i otwarcia pierwszego flagowego butiku. Wraz z Kamilem Bajołkiem, Dyrektorem Marki, i całym zespołem PRM, poprowadzi dalsze procesy kreatywne i wszelkie działania w zakresie marketingu oraz komunikacji służące zbudowaniu silnej pozycji marki na rynku międzynarodowym.