Właściciel sieci sklepów sportowych Intersport w II kwartale roku obrotowego 2022/23 (od 1 lipca do 30 września 2022 r.) osiągnął łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 59,9 mln zł. To wzrost o 6,7 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Wówczas przychody spółki kształtowały się na poziomie 56,1 mln zł.
Na łączne przychody ze sprzedaży wypracowane przez Intersport Polska S.A. w II kwartale roku obrotowego 2022/2023 wpłynęły: zmiana strategii spółki w zakresie polityki handlowej, działania dotyczące optymalizacji doboru oferty i dostawców, zmiana ekspozycji kluczowych kategorii produktowych, oraz nastroje Klientów w związku z trwającą wojną w Ukrainie.
Wzrost od początku roku
Narastająco w okresie od 1 kwietnia do 30 września 2022 r. spółka osiągnęła łączne przychody ze sprzedaży w wysokości 116,8 mln zł, czyli o 9,8 proc. wyższe w stosunku do analogicznego okresu (było: 106,4 mln zł).
Siedziba Intersport Polska S.A. i magazyn centralny o powierzchni około 2.500 mkw. zlokalizowane są w Cholerzynie, Cholerzyn 382, gm. Liszki k/Krakowa. Na koniec marca 2022 roku spółka posiadała 36 sklepów o łącznej powierzchni 31 331 mkw. W roku obrotowym 2022/23 spółka planuje inwestycje związane z nowym programem ERP, platformą e-com, otwarciem 1 sklepu oraz remodelingiem sklepów.