Sportano.pl, multibrandowy sklep sportowy online, startuje z pierwszą ogólnopolską kampanią promocyjną, której finalnym akcentem będzie otwarcie pierwszego flagowego showroomu w Warszawie. Będzie to przełomowy dla branży koncept – zaawansowany technologicznie brand experience – showroom, zaprojektowany aby zaoferować niespotykane w skali Europy doświadczenie zakupowe.
Sportano.pl to nowoczesny multibrand oferujący bardzo szeroką ofertę wyposażenia sportowego w takich kategoriach jak: kolarstwo, sporty zimowe, siłownia i fitness, outdoor, sporty wodne i sporty walki. Głównym inwestorem projektu jest Marcin Grzymkowski, znany z wykreowania marki Eobuwie. Sportano.pl rozwija się w bardzo szybkim tempie – w ciągu minionych 12 miesięcy wprowadził do oferty ponad 130 tysięcy produktów i uruchomił sprzedaż na 5 rynkach (w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii i na Węgrzech). Teraz nowa marka chce w spójny sposób dotrzeć do świadomości konsumentów.
Nowoczesny koncept z jakościowymi produktami
– Szczególnie w czasach skłaniających do oszczędności konsumenci sięgają po produkty jakościowe. Sportano.pl stawia na starannie wybrane produkty sprawdzonych marek. Nasza selekcja jest oparta o wieloletnie branżowe doświadczenia ekspertów ze zbudowanego przez nas zespołu zakupowego. Chcemy dotrzeć do pasjonatów, którzy nie robią swoich pierwszych zakupów i chcą mądrze nabyć sprzęt na lata. Nasza obecność w mediach ma wskazać konsumentom, że mają na rynku dobrą alternatywę z szerokim wyborem – wyjaśnia zamysł Mariusz Labudda, dyrektor e-commerce Sportano.pl.
– Kampania brandowa Sportano.pl to początek szeroko zakrojonych działań promocyjnych, które ukoronuje otwarcie fizycznej przestrzeni warszawskiego showroomu. Nasz sklep będzie najnowocześniejszym tego typu rozwiązaniem w Europie. Sportano chce wnieść jakość i komplementarność w sposób w jaki pasjonaci w naszej części świata szukają i dobierają wyposażenie sportowe – tłumaczy Bartosz Wierzchowski, brand manager Sportano.pl.