Plany powiększenia gdańskiego centrum outletowego zakładają dobudowanie 2 000 mkw. dodatkowej powierzchni handlowej. Dzięki temu centrum zyska 14 nowych lokali handlowych, w których zagoszczą nowi najemcy – informuje ROS Retail Outlet Shopping.
Zmodernizowana zostanie również strefa restauracyjna. To właśnie w miejscu obecnego food courtu będą trwały prace budowlane. Powstanie zupełnie nowe „skrzydło” z zachowanym osobnym wejściem. Część gastronomiczna zyska designerski, ciekawy wygląd i pomieści do 7 nowych konceptów kulinarnych z ofertą świeżej i zdrowej żywności. Będą to rodzime i międzynarodowe znane marki food and beverage. Komfortowe, ciekawe wnętrze oferujące różnorodną kuchnię oraz przyjazną atmosferę stanie się miejscem spotkań i relaksu dla całych rodzin lub przyjaciół wspólnie wybierających się na zakupy.
Zakończenie rozbudowy w 2023 roku
Zakończenie rozbudowy planowane jest na schyłek 2023 roku. Przypomnijmy, że jest to drugi etap realizacji inwestycji w tym obiekcie Pod koniec ubiegłego roku zostało zmodernizowane główne wejście do Designer Outlet Gdańsk. W tym czasie przebudowany został salon Nike, który niemal dwukrotnie się powiększył i architektonicznie zamyka północne skrzydło centrum. Dzięki temu jest to największy sklep tej marki w regionie.
– Designer Outlet Gdańsk jest flagową destynacją outletową na polskim wybrzeżu. Mając tego świadomość, stale poszerzamy i urozmaicamy naszą ofertę. Niestety, dotychczasowe ograniczenia lokalowe nie pozwalały na intensywne wprowadzanie kolejnych marek z uwagi na brak wolnego miejsca. A właśnie nowości oczekują od nas klienci, którzy chętnie przyjeżdżają tu na zakupy. Chcąc nadal pozostać dla nich atrakcyjną destynacją musimy stymulować ich pożądanymi markami i zapewniać pozytywne doświadczenia. Na to z pewnością pozwoli rozbudowa – podsumowuje Ireneusz Homa, Centre Manager Designer Outlet Gdańsk, ROS Retail Outlet Shopping.