Marka Pauloadriani oferująca damskie i męskie kolekcje premium dołączyła do grona najemców Magnolia Park. Poza odzieżą renomowanych marek w swojej ofercie posiada także autorską kolekcję Paulo.
Pauloadriani to rodzinna, łódzka firma modowa, która jest obecna na rynku od ponad 20 lat. Sklepy tej marki działają w modelu multibrand – ze starannie dobraną damską i męską modą premium takich marek jak: Strellson, Digel, Cinque, Baldessarini, Pierre Cardin, Fakts, Joop i Paulo. Firma stawia na kameralną przestrzeń sklepów i zakupy pod okiem doświadczonych fachowców. Tym, którzy cenią nie tylko styl, ale i indywidualne podejście, oferuje usługę szycia na miarę z wykorzystaniem najszlachetniejszych tkanin. Sklep znajduje się na pierwszym piętrze centrum handlowego.
Magnolia Park odpowiada na potrzeby klientów
– Marki premium są coraz popularniejsze wśród wrocławian. Dołączenie Pauloadriani do naszych najemców to spełnienie oczekiwań klientów Magnolia Park poszukujących jeszcze bardziej zróżnicowanej oferty modowej – mówi Marta Kocik z Multi Poland, p.o. dyrektorka Magnolia Park.
To kolejna marka modowa w ofercie największego centrum handlowego na Dolnym Śląsku. Niedawno w Magnolia Park ponownie został otwarty salon Wólczanki. Tym razem w nowej lokalizacji, oferując szeroki wybór męskiej kolekcji. Lokal znajduje się na parterze, pomiędzy sklepami Bijou Brigitte a Peek & Cloppenburg.
Magnolia Park jest największym centrum handlowym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji prawie 3 tys. darmowych miejsc parkingowych.