24 lutego Kaufland otworzy sklepy w trzech lokalizacjach – trzeci już market sieci w Koszalinie, drugi w Białymstoku oraz pierwszy w Starachowicach. Tym samym liczba marketów wzrośnie do 235 placówek.
Dynamiczna ekspansja jest jednym z głównych elementów strategii sieci Kaufland w Polsce. Jej plan zakłada otwarcie średnio 10 placówek w ciągu roku. 24 lutego sieć powiększy się o trzy kolejne placówki. Usytuowanie sklepów potwierdza otwartość detalisty na różne koncepty. Dwa obiekty – w Starachowicach oraz Koszalinie – znajdują się w centrach handlowych. Natomiast sklep w Białymstoku jest pierwszym obiektem sieci w koncepcie mixed-use. Market wraz z innymi punktami handlowo-usługowymi znajduje się na parterze budynku mieszkalnego. Wyróżnikiem wszystkich sklepów jest one-stop-shopping, czyli dostęp do szerokiej oferty produktów i usług w jednym miejscu.
W trosce o komfort klientów i środowisko
Kaufland dużo uwagi przykłada do rozwiązań, które zapewniają konsumentom najwyższy komfort zakupów. Dla wygody kupujących w nowych sklepach umieszczono m.in. szafki depozytowe, gdzie kupujący mogą zostawić rzeczy osobiste oraz zakupy zrobione w innych placówkach, a także punkt informacji, gdzie można uzyskać pomoc, a także np. sprawdzić stan punktów PAYBACK. W sklepach zastosowano również wiele cyfrowych rozwiązań – kasy samoobsługowe, panele dotykowe, dzięki którym można sprawdzić cenę i skład produktów oferowanych na wagę czy ekrany wyświetlające aktualną ofertę promocyjną oraz treści dot. zrównoważonego rozwoju.
Dbając o środowisko, Kaufland zastosował w obiektach energooszczędne oświetlenie LED a przy dziale owoców i warzyw elektroniczne etykiety cenowe, które pozwalają zmniejszyć zużycie papieru. W sklepach znajdują się także automaty przyjmujące kaucjonowane butelki, za które klienci mogą otrzymać bon na zakupy w sklepach sieci.