Licząca ponad 265 drogerii Natura to jedna z największych i najdłużej działających sieci na polskim rynku kosmetycznym. Firma notuje także dynamiczny wzrost sprzedaży w kanale e-commerce oraz inwestuje w digitalizację swoich witryn.
Zastosowanie rozwiązań digital signage w witrynach sklepowych przynosi wiele korzyści. Z jednej strony to redukcja kosztów związanych z wydrukowaniem, dystrybucją i zainstalowaniem plakatów reklamowych. Z drugiej możliwość umieszczenia dowolnej liczby przekazów marketingowych w efektownej i dynamicznej formie.
– Podczas digitalizacji witryn bardzo ważna była dla nas kompleksowość usługi i szybkość jej wdrożenia. Wprowadzone rozwiązania są dla naszych klientów atrakcyjniejsze wizualnie, a zdalne zarządzanie treścią usprawniło naszą komunikację z klientami – komentuje Aleksandra Bandych, Manager ds. Visual Merchandisingu w sieci Natura.
Liczy się kontent
Zrealizowany przez firmę Solix kompleksowy projekt obejmował doradztwo, dobór odpowiednich ekranów w dedykowanych obudowach, oraz instalację i serwis monitorów w sieci drogerii Natura. To jednak nie wszystko.
– Opracowane i wyprodukowane przez nas obudowy to nie tylko ładny design, ale również łatwy montaż i dostęp serwisowy. Najważniejszy jest jednak kontent. Dla uzyskania pożądanego efektu końcowego wspólnie z działem marketingu tworzymy atrakcyjne treści reklamowe – podkreśla Mateusz Sepioło, Co-owner w firmie Solix.
Projekt digitalizacja witryn drogerii Natura z pomocą Samsung Digital Signage polegał przede wszystkim na instalacji nowoczesnych ekranów. Sercem projektu jest jednak system Magic INFO.
– Monitory stosowane w witrynach często narażone są na refleksy świetlne. Dlatego w tego typu realizacjach stosujemy serię Samsung z matową matrycą i odpowiednią jasnością, co – poza ekstremalnymi warunkami – gwarantuje wyraźny i czytelny przekaz w rozdzielczości Ultra HD. Sercem projektu digitalizacji jest system Magic INFO, który integruje całą sieć monitorów umożliwiając zarządzanie zdalne z jednego dowolnego miejsca, bez konieczności instalacji zewnętrznych urządzeń – wyjaśnia Marcin Sas, Key Account Manager, Samsung.