Klarna ogłosiła poszerzenie partnerstwa z H&M. Bazując na sukcesie współpracy firm w kanale online w Polsce, H&M będzie udostępniać elastyczne rozwiązania płatnicze Klarny także w swoich…
Przeglądaj: Płatności
Duże zakłócenia w realizacji łańcuchów dostaw i zastoje po stronie producentów mogą sprawić, że w tym roku zakupy świąteczne będą stanowić wyzwanie, zarówno dla kupujących, jak…
Jak pokazują badania, Polacy lubią promocje. Aż jedna trzecia sprzedaży realizowana jest w ramach różnego rodzaju akcji promocyjnych. Jednak atrakcyjne ceny czy szybkie okazje nie są…
Ekstra rabaty, nadzwyczajne przeceny, niepowtarzalne okazje – takie hasła już wkrótce wypełnią witryny sklepów stacjonarnych i internetowych niemal na całym świecie. Czy w końcówce listopada sprzedawcy…
Z końcem października, będącego miesiącem cyberbezpieczeństwa, rozpoczyna się najgorętszy okres w handlu – zarówno dla sprzedawców, jak i oszustów, którzy czekają, by wykorzystać niedopatrzenia, czy luki…
Klarna zaprezentowała nową aplikację zakupową typu “wszystko w jednym” (all in one), dostępną na wszystkich rynkach, na których działa firma. Dzięki niej zakupy w opcji “Zapłać…
Według wyników badania zrealizowanego przez Tpay, z okazji Black Friday najwięcej sprzedawców planuje w swoich sklepach obniżki cen do 30 proc. Przed rozpoczęciem akcji sprzedażowej, najczęściej…
Poczta Polska rozwija udostępnianie płatności bezgotówkowych w sieci placówek. Obecnie spółka dysponuje 12 tysiącami terminali POS. Wzrost ich liczby będzie możliwy w ramach nowej umowy z konsorcjum Banku Pocztowego…
23 miliardy – o tyle, zgodnie z prognozami rynkowymi, ma wzrosnąć liczba transakcji dla płatności zbliżeniowych do 2023 roku. Pandemia sprawiła, że konsumenci na całym świecie…
45 mld dolarów – tyle może wynieść zakup platformy społecznościowej Pinterest Inc przez PayPal Holdings Inc – amerykańskiego giganta systemu płatności elektronicznych. Jeśli informacje się potwierdzą…