Pandemia i dystans społeczny skłoniły konsumentów do częstszych zakupów w internecie. Obecnie ponad 80 proc. Polaków deklaruje, że kupuje online. Z raportu „Polacy na e-zakupach 2021” Santander…
Przeglądaj: Płatności
Globalne badanie Klarny identyfikuje 5 uniwersalnych świątecznych osobowości zakupowych. Polacy są największymi miłośnikami kupowania prezentów wśród wszystkich analizowanych krajów. Klarna opublikowała wyniki globalnego badania przeprowadzonego na…
Podczas 4 dni obejmujących dwa marketingowe wydarzenia – Black Friday i Cyber Monday użytkownicy wykonali BLIKIEM prawie 11 mln milionów transakcji o wartości blisko 1,6 mld…
Nie musimy szukać dalej niż na własnym podwórku, by dostrzec gwałtowny rozkwit popularności zakupów spożywczych online: dziś już 85 proc. Polaków zamawia produkty spożywcze w sieci,…
Klarna ogłosiła poszerzenie partnerstwa z H&M. Bazując na sukcesie współpracy firm w kanale online w Polsce, H&M będzie udostępniać elastyczne rozwiązania płatnicze Klarny także w swoich…
Duże zakłócenia w realizacji łańcuchów dostaw i zastoje po stronie producentów mogą sprawić, że w tym roku zakupy świąteczne będą stanowić wyzwanie, zarówno dla kupujących, jak…
Jak pokazują badania, Polacy lubią promocje. Aż jedna trzecia sprzedaży realizowana jest w ramach różnego rodzaju akcji promocyjnych. Jednak atrakcyjne ceny czy szybkie okazje nie są…
Ekstra rabaty, nadzwyczajne przeceny, niepowtarzalne okazje – takie hasła już wkrótce wypełnią witryny sklepów stacjonarnych i internetowych niemal na całym świecie. Czy w końcówce listopada sprzedawcy…
Z końcem października, będącego miesiącem cyberbezpieczeństwa, rozpoczyna się najgorętszy okres w handlu – zarówno dla sprzedawców, jak i oszustów, którzy czekają, by wykorzystać niedopatrzenia, czy luki…
Klarna zaprezentowała nową aplikację zakupową typu “wszystko w jednym” (all in one), dostępną na wszystkich rynkach, na których działa firma. Dzięki niej zakupy w opcji “Zapłać…